marți, 4 septembrie 2012

Monica Macovei acuzată că a mușamalizat dosarele penale împotriva tatălui său, acuzat de fapte de poliție politică

Monica Macovei ar fi musamalizat plangerile depuse impotriva tatalui ei

Monica Macovei a ascuns în CV  că tatăl său a fost  șef al Securității Giurgiu,  general Vasile Gherghescu.

Iată ce scrie mincinoasa in CV: “Tatal meu, colonel Vasile Gherghescu, a fost instructor la Sectia Militara si Probleme de Justitie – Sector MAI – a CC al PCR”

De comparat cu reclamațiile publicate pe HotNews


Enache Buleandra: «Am fost victima securistului Gherghescu Vasile»

Subsemnatul Buleandra Enache, domiciliat in ..., aduc la cunostinta opiniei publice si a institutiilor abilitate urmatoarele fapte, spre competenta, analiza, pentru a se lua masurile legale:

Am fost victima ofiterului de securitate Gherghescu Vasile, domiciliat in ..., impotriva caruia am formulat actiuni penale si civile in Justitie (Dosar 3635/2003 Penal Sect. 2).

Dosar 5775/2003 Penale sector 2 Bucuresti, Dosar 6633/2001 civil la TMB LA CAB NR 2777 din 2002 la Curtea de Apel Bucuresti, in care sunt implicati alti ofiteri de securitate, care m-au torturat (GHIBANESCU HORIA, VALENTIN LEANCA, OVIDIUS PAUN – procuror dupa ’90, GHERGHESCU LUCIAN – nepotul ofiterului de Securitate GHERGHESCU VASILE).

Monica Macovei, astazi ministru al justitiei, este fiica inculpatului Gherghescu Vasile, pe care l-am actionat in judecata (Dosar nr. 3635/2003 Penal la Judecatoria Sectorului 2 Bucuresti).

Toate aceste dosare au creat mari probleme magistratilor, care au fost vizibil intimidati de postura fostului ofiter de securitate Gherghescu Vasile a carui fiica, Monica Macovei a fost multi ani procuror in Parchetele din Bucuresti si in Parchetul General.

O mare influenta asupra proceselor mele a avut-o si faptul ca Monica Macovei a fost presedintele organizatiei APADOR – CH din Romania si reprezentant al Romaniei in Consiliul Europei.

Plangerile mele penale, pe care le-am formulat la Ministerul Public dupa 1990, au fost musamalizate. Este evident faptul ca Monica Macovei, ca procuror (in Parchetul General, dupa 1990), nu a vazut cu ochi buni actiunile mele penale, indreptate impotriva grupului de securisti, tortionari, mentionati mai sus, in fruntea carora se afla chiar Tatal ei, Gherghescu Vasile.

Pe mana ofiterului securist Gherghescu Vasile am ajuns in perioada 1981, cand am fost detasat, din dispozitia lui, ca sa lucrez la Casa Poporului, unde am fost martorul crimelor comise de acesti calai ai Securitatii.

Pe familia ofiterului Gherghescu Vasile cu sotia sa, Gherghescu Silvia, mama lui Monica Macovei, am cunoscut-o in anii 1975 ca urmare a legaturii de rudenie pe care sotia mea, Stanculescu Elena o are cu aceste persoane.

Mentionez ca fosta mea sotie, Elena Stanculescu, este verisoara numitei Monica Macovei, fost procuror, fost avocat, acum ministru al justitiei.

In actiunile mele civile, indreptate impotriva securistului tortionar Gherghescu Vasile, am solicitat despagubiri si daune morale de 250.000 USD si 500 milioane lei, pentru toate torturile suferite de mine. (In timpul perioadei amintite), inclusiv internarea mea fortata in spitalul de psihiatrie.

Interesul fostului procuror Monica Macovei de a-si proteja tatal securist (tortionar la Casa Poporului) este clar.

Doar Investigatii ale organelor judiciare abilitate pot elucida daca fostul procuror si fostul avocat Monica Macovei a exercitat influente si presiuni asupra Parchetelor si instantelor care au solutionat plangerile mele de victima a torturilor comise de fosta Securitate, la ordinul ofiterului Gherghescu Vasile.

Solicit organelor abilitate sa ancheteze persoanele implicate in aceste dosare si sa verifice in ce mod si sub ce forme Monica Macovei este santajata de fostii securisti-tortionari, in randul carora se afla chiar tatal ei.

Mentionez ca pe Monica Macovei am cunoscut-o prima data in anul 1975, cand am petrecut revelionul cu sotia mea Stanculescu Elena, impreuna cu toata familia Gherghescu Vasile si Lazarescu Stefan si Lazarescu Maria, la domiciliu, (unde locuiesc si acum parintii ministrului de justitie, Monica Macovei).

Anexez recipisele Plangerilor si Memoriilor depuse de mine in perioada 1990-1991-1992-1993-1996-2004 la Procuratura Generala, Ministerul de Interne, Parlamentul Romaniei, CSM (in 2004, 18 august).

Anexez actiunile civile si penale din dosarele mentionate mai sus.

Anexez articole de presa despre cazul meu aparute in Romania Libera (30.09.2003), Justitiarul (15 octombrie 2003), Tineretul Liber, Adevarul, "Azi", Expres Magazin, Oglinda, ziarul "Formula AS".

Buleandra Enache

Rm. Sarat, judetul Buzau

21 februarie 2005

3 comments:

tanta spunea...

asta minte de rupe,unde a fost pina acum de a tacut?

Lupus spunea...

@tanțo
De parcă asta era o problemă!Uită-te la data reclamației ți vezi cît e de veche.De pe vremea cînd Monica era ministreasa lui Tăriceanu.

CEZAR spunea...

Tanta citeste si gandeste cu curul....ala de 14 persoane normale!!!