luni, 17 septembrie 2012

E altceva să-ți faci concediul cu iubitul

Se mărită europarlamentarele!
După Ebba iată că se mărită și Corina! Care Corină? Cea care s-a luat de băsista luxembourgheză Reding.
Cu cine? Cu Ovidiu Rogoz, om de afaceri.

 „Ideea e că am fost foarte mulţi ani prinsă de profesie şi, cu cât înaintezi în vârstă, îţi dai seama că totuşi, oricât succes ai avea, când te întorci acasă, eşti singur şi nu e bine. Mai ales dacă găseşti pe cineva cu care să te înţelegi... dacă ai o relaţie. Eu n-am fost niciodată adepta unei relaţii doar de dragul de a avea o relaţie. Dacă n-a fost să fie, nu a fost. Am fost foarte mult timp singură, mai ales de când am plecat la Bruxelles, şi pe mine, şi pe Ovidiu, relaţia ne-a echilibrat şi e foarte bine cum e acum.
Ideea e că am avut relaţii, de-a lungul timpului, mai mult sau mai puţin nefericite. Sper ca de data aceasta să fie Aceea cu „A” . Pentru că doi oameni să se înţeleagă şi pe termen lung nu e uşor în ziua de azi, mai ales în situaţia în care ambii călătoresc foarte mult. În ultimul timp mi-am petrecut vacanţele numai cu nepoatele. E altceva să îţi faci un concediu cu iubitul.
Am fost foarte mult timp singură, mai ales de când am plecat la Bruxelles, şi pentru mine, şi pentru Ovidiu, relaţia ne-a echilibrat şi e foarte bine cum e acum.”

Europarlamentara Corina Crețu este vecepreședinte PSD. A  fost purtătoarea de cuvînt a președintelui Ion Iliescu.