sâmbătă, 28 iulie 2012

Suferința doamnei Băsescu din cauza gesturilor lascive ale Elenei Udrea

Întrebat din ce motiv a întrerupt colaborarea cu Traian Băsescu, Aliodor Manolea a declarat în cadrul ediţiei speciale a emisiunii "Vorbe grele" de la Antena 3 că relaţia preşedintelui suspendat cu Elena Udrea a fost cauza ruperii.

Aliodor Manolea povesteşte cum soţia preşedintelui Maria Băsescu i se plângea cu privire la anumite gesturi lascive ale Elenei Udrea şi, în urma unei discuţii avute cu Traian Băsescu, colaborarea celor doi a încetat.

"Am intrat într-un domeniu minat, ca să spun aşa. Doamna Maria ni se plânsese de o atitudine puţin mai deplasată a doamnei Udrea! Ne povestea cum la mese, pe care le mai petreceau împreună... îşi aşeza decolteul, ca să nu spunem alte părţi anatomice deasupra mesei şi apoi avea nişte mişcări lascive de tip sexual, neţinând cont că doamna Maria este prezentă acolo!", a declarat Aliodor Manolea.

"Noi am vazut suferinţa doamnei Maria şi atunci eu, din propria iniţiativă, l-am rugat pe domnul preşedinte să nu îşi lege numele de numele doamnei Udrea, mai ales în relaţiile publice. S-a uitat la mine cu acea privire caracteristică lui, nu a zis nimic, şi mi-a spus: Bine, ne vom întâlni şi aşteptaţi să vă dau eu telefon. Mi-a dat telefon peste doi ani",

1 comments:

CEZAR spunea...

28 iulie 2012, 20:42
@/maiag - ,,Gaozare " maine sa-ti iei ,,Tiganca imputita '' dupa ce s-a spalat la,, Pasarica "si sa mergi la vot !
Daca ai acasa si niste ,,TIMPITI "produsi de scoala romaneasca sa-i iei si pe ei !
Luni poti sa te spanzuri linistit ! Sa pui cat mai multa vaselina!!!!