duminică, 6 mai 2012

MRU către ciobanii săi!

Flutur: Asta nu se supără daca-i scriu numele cu litere din oi!
 In Oltenia, ciobanii rămași prin transhumanță în satele de sub munte sunt numiți ungureni, adică veniți din Tara Ungurească.


  "In urma cu cateva zile, un lider politic incerca sa ma faca de rusine facandu-mi numele de rusine. Numele meu e Mihai Razvan Ungureanu, e numele pe care l-a purtat bunicul meu, care a murit pe campul de razboi, in Al Doilea Razboi Mondial. E numele tatalui meu, care si-a trait viata cinstit, e numele mamei mele, al tatalui mamei mele, care a facut politica de dreapta. Cu acest nume nu imi e rusine, dupa 12 ani de munca si administratie cinstita. Stati cu fruntea sus si fiti ungurenii mei",le-a spus Mihai Răzvan Ungureanu democrat-liberalilor prezenţi la Sala Polivanentă pentru lansarea candidaţilor lor în alegerile locale.

3 comments:

Vasile spunea...

Ma uit la toti acesti fosti UTC-isti fruntasi, si nu-mi vine sa cred, cat tupeu pot sa aiba. Avea dreptate cineva care spunea ca, vom trai zilele, cand copiii fostilor activisti de partid ne vor conduce. Am ajuns si acele zile. Macar de-ar fi patrioti, nu ca parintii lor care au inchinat tara strainilor dar, din pacate, din actiunile lor ne dam seama ca, "ce iese din pisica tot soareci mananca".

Lupus spunea...

@Vasile
Deși aveți o anumită vîrstă, ați intrat în clișeele propagandistice prezente.
Nu credeți că țara este mai închinată străinilor de anticomuniștii de astăzi decît pe timpul lui Ceaușescu?
Ați întîlnit vreun activist comunist cu averi de milioane de dolari precum pricopsiții de astăzi din averea statului creată de români pe vremea mult hulitului regim?
Cam vine vremea scadenței cînd se vor compara lucrările publice realizate în cele două regimuri.
Cine credeți că va cîștiga la judecata istoriei?

alex parolea-moga spunea...

Liniștit Lupuș , aștia nu-s de plâns , sunt de rîsul ...curcilor cu toți banii adunați .Priviți ce moștenire de familie lasă - golani , spoiți , curveturi , fițe ... Vai mama lor ! Vor fi precum imbecilii care au aterizat la Budapesta să vada finala de la București !!!