miercuri, 12 decembrie 2012

6 comments:

CEZAR spunea...

Cezar
12 decembrie 2012 - 11:03
,,De ce mai facem legi, dacă le încalcă exact cei care le fac? Păi eu credeam că la redistribuire, PENTRU COLEGIILE ÎN CARE NU SE OBŢIN 50% PLUS 1 VOTURI, REPARTIŢIA SE FACE ÎN FUNCŢIE DE NIŞTE CALCULE, DAR DE CE SE MAI DAU LOCURI ÎN COLEGIILE UNDE S-A CÂŞTIGAT CU MAJORITATE ATÂTA VREME CÂT LEGEA INTERZICE ACEST LUCRU ? Pentru că aşa vor ei, cuscrii, naşii, finii, cumetrii, asociaţii, partenerii” zice Neacsu
Asa credeam si eu…dar surpriza !
Ma gandesc ca trebuie inceputa o campanie impotriva celor care intra pe usa de la WC !!
Cei mai in drept ar fi noii parlamentari care au intrat cu 50+1 si au inchis colegiile! Ar trebuii sa nu accepte ,sa boicoteze sedinta de constituire ..etc ! Ma indoiesc insa ! Si-a vazut sacii in caruta si gata
Mas media si cine o mai fi ..nu trebuie sa-i lase in pace…sa le punem stammpile ..sa-i huiduim pe unde ii prindem …E prea de tot!!

Lupus spunea...

@Cezar
Nimeni n-a intrat în Parlament,direct sau prin redistribuire, decît in condițiile Legii 35/2008, lege a votului uninominal cu distribuție proporțională. Conform ei s-au desfășurat și alegerile din 2008, dar atunci votul nu a fost atît de disproporționat și nu s-au inchis atît de multe colegii cu 50%+1 ca să se suplimenteze prea mult numărul parlamentarilor. Si in 2008 au fost cîteva suplimentari.
Cine se miră acum nu a citit Legea 35/2008.

CEZAR spunea...

Sincer , nu m-am omorat cu studiul acestei legi! Oricum este aberant sa intrii in parlament cu voturi si de colo si de colo..am inteles ca unde s-a inchis colegiul gata ! Am avut incredere si in Neacsu ca stie ce zice..!!

Lupus spunea...

Chiar dacă se inchid colegiile cu 50%+1, fiecare formațiune îsi valorifică mai întîi procentele obținute la nivel de circumscripție județeană și apoi, din resturi, la nivel național.
Legea permite în ultima fază a distribuirilor și întelegeri, așa cum se spune că s-a înțeles USL și PDl pentru a-l salva pe Blaga; USL a renunțat la resturile de la Timis, in favoarea lui Blaga, și le-a primit la Cluj în defavoarea unui ARD-ist.

Skywalker spunea...

Primele masuri ale guvernului:

http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mfp/transparenta/pr_OUG_MASURI%20_2013.pdf

socru' lu' socrate spunea...

@plano
Si daca am citit-o si aproape am si inteles-o la ce mi-a folosit? Mi-a folosit ca n-am ramas tzutz ca au intrat in parlament toti bourenii si ungurenii fara a fi votati.