luni, 19 martie 2012

Cine minte: Băsescu sau Ponta? Băsescu are minte!!! Ce minteeee!!!!

Un om moare şi ajunge la Sf. Petru. Pe pereţi vede numai ceasuri şi îl întreabă ce e cu ele.
- Sînt ceasurile minciunii şi fiecare om are cîte unul. Cînd omul spune cîte o minciună, limba ceasului avansează cu o oră.

 Şi ceasul acela care nu se mişcă?
- E de la Maica Tereza.
- Dar ceasul lui Băsescu unde este?
- E în camera lui Dumnezeu. Îl ţine pe post de ventilator!


 In emisiunea de la B1, domnul președinte Băsescu și-a adus aminte să-i dezvăluie lui Cîrstoiu, după mai bine de o lună  de zile, că, pe 6 februarie, înainte de desemnarea lui Ungureanu, i-ar fi propus funcția de premier lui Ponta și acesta a refuzat.
Se știe că, înainte de respectiva întîlnire, lideri USL afirmaseră că nu primesc funcția de premier prin negocieri cu Băsescu ci numai ca urmare a cîștigării alegerilor anticipate.
De ce o spune domnul Băsescu  acum și nu a spus-o atunci, imediat, în declarația de presă,  după întîlnirea cu USL?
 E evident că vrea să mai arunce cu ceva neîncredere în USL.
Poate cineva să-l creadă pe Băsescu că vorbește serios, cînd a afirmat de atîtea ori că nu-l desemnează premier pe Ponta nici dacă USL cîștigă peste 50% din voturi?

Iată ce a declarat Băsescu:

"Am avut surpriza refuzului mandatului de prim-ministru cand l-am oferit, in negocierile din 6 februarie, USL-ului, lui Victor Ponta. De doua ori, in discutii, am spus, intr-o forma sau alta, «il propun pe Victor Ponta prim-ministru». Prima data nu am primit nici un raspuns, a doua oara am primit un refuz. […] I-am propus lui Victor Ponta functia de prim-ministru din partea USL. Victor Ponta nu a spus nimic, a raspuns Antonescu si a raspuns... ala micu'... Constantin", a declarat seful statului, intarind ca este vorba despre o oferta facuta la consultari.

"Unul dintre marile mele semne de intrebare este de ce Victor Ponta nu a spus da", a continuat Traian Basescu. Intrebat de Ion Cristoiu de ce acest lucru nu a fost dezvaluit atunci cand a avut loc, presedintele a afirmat ca "ar fi fost foarte greu sa spuna publicului ca spune «vrem anticipate», iar presedintele spune «hai sa il desemnam pe Victor Ponta prim-ministru»".


Ce i-a răspuns PONTA, pe alt post de televiziune?


 "Nu stiu cum sa spun intr-un limbaj diplomat, asa ca am sa spun direct: domnul presedinte minte. Nu mi-a propus niciodata nimic. Nu am refuzat niciodata nimic, pentru ca nu aveam cum sa refuz ce nu mi s-a propus. Eu unul nu mai inteleg nimic, domnul Basescu spunea zilele trecute ca stabilise numirea lui Ungureanu inca din decembrie ca prim-ministru si ca nu ar fi numit pe cineva din USL sau pe mine premier. Astfel de declaratii il pun intr-o lumina proasta pe domnul Ungureanu", a declarat Ponta, la Realitatea TV.

La insistentele jurnalistilor din platou, Ponta a precizat ca a existat un dialog ironic intre Traian Basescu, Crin Antonescu si Daniel Constantin pe aceasta tema, la care insa nu a intervenit. "La consultarile de la Cotroceni, noi cei de la USL am stat foarte putin, cred ca 10 minute a durat discutia.

Decizia privind numirea premierului era deja luata, a existat o discutie si un schimb de replici ironice intre presedinte si Crin Antonescu. Eu nu am intervenit deloc. Singura mea intervenie a fost la final cand am spus: Haideti sa plecam, ca n-are rost. Domnul presedinte ar trebui sa dea stenograma intalnirii, pentru ca niciodata nu mergem la Cotroceni fara a fi neascultati"
, a explicat Ponta.

2 comments:

Lupus spunea...

Ce păcat că un om serios ca Blaga s-a băgat în mocirlă politică în care domnul Basescu a introdus din nou politica din Romania, girînd minciuna de la B1.

Cârcotaşu spunea...

Păi, zic io că asta-i tocmai dovada că bănuiala c-ar fi serios e o mare eroare.