joi, 2 mai 2013

29 comments:

Anonim spunea...

nea lupus
Pai la astia daca nu le scrii de penzii, n-ai facut nimic!!
AZI DIMINEATA KOREEA DE NORD A ATACAT SUA(vezi poza cu atacul devastator)

Anonim spunea...

Va rog sa corectati:Boeing

karadeniz spunea...

În doar o săptămâna 11 militari morţi în două accidente aviatice. Numărul militarilor din coaliţia NATO decedaţi de la începutul anului ajunge astfel la 53. Cei mai mulţi nu au murit de gloanţele ori DEI-urile talibanilor ci ucişi de propria tehnică.

@ Don Corleone
Pe « AŞTIA », cel puţin pe acest blog, îi cam interesează pensiile, căci aceasta este tematica de bază blogului.
Fotografia despre atacul SUA de către Corea de nord a apărut pe net de vre-o două săptămâni.

Anonim spunea...

adica eu nu pot intelege cum "tematica de baza "a unui blog pot fi doar pensiile,mi se pare ingust,ingust rau de tot.credeti ca "tematica" asta care dureaza ce-i drept de fo trei ani va tine la infinit.Io cred ca se va fasai foarte curand in momentul in care se va reveni la cuantumul cel mai avantajos indiferent de lege si asta este inevitabil si este foarte bine logic si moral(ma scuzati ca despre "DEMNITATE SI ONOARE" nu spun nimic nu ai cu cine vorbi despre acesti termeni,sunt doar o fatada aurita in spatele intereselor meschine)
Vedeti stimate karadeniz ca am ajuns la "tematica de baza"? probabil ca si in cazul unui razboi nuclear sau al unui accident cosmic tot despre pensii se va vorbi in ultimele minute de impact....c-asai omul....DEMNITATE SI ONOARE:):)

CEZAR spunea...

,,e mai prost decat e legal, trebuie sa il intelegem."- este vorba de regele animalelor turbate!!
1. Sa sti si tu ,,pilot "de tractor cu elice ca niciodata la decolare si aterizare la mansa nu se afla ,,robotul"
2. Este evident ca acest avion (cel din video') pierde tractiunea motoarelor si deci ..portanta !
Cauze probabile :
defectiune majora in sistemul de alimentare (cam greu de presupus
sabotarea motoarelor la sol
lovirea avionului !!(nu se observa!)
,, sabotarea,,pilotilor (drog, otrava etc!)

CEZAR spunea...

PESE..astea ti le-a zis un infanterist!!!

CEZAR spunea...

Am omis inca o cauza - blocarea pri lovire ,sabotaj sau ..hazard a sistemului de conducere - ampenajul cozii in mod deosebit!!

CEZAR spunea...

Regele animalelor turbate zice...,,In caz de pirdere a portantei,avionul avand viteza necesar isi asigura portanta prin actiunea suprafetei portante[aripile-anvergura]si va plana in coborare controlata,pe cand aici se observa clar ca se inclina necontrolat si intra in glisada accentuata.,,,,
Bai sofer prostovan de tractor cu elice.... ce spui tu este valabil atunci cand avionul ii la 10.000m in zbor de croaziera !
Si un orbete ,,vedea " ca acesta era la decolare -deci incerca sa ia altitudine!!
Numai tu (specialist de renume mondial)poti spune ca intr-o asemenea situatie, daca motoarele nu mai trag, avionul mai are portanta si va plana -boule!!

CEZAR spunea...

PESE ! Acum inteleg de ce timp de peste trei ani NU TE_A SALUTAT NICI MACAR UN PILOT!!

Skywalker spunea...

Gata cu prostii cu avioane, treceti la discutii serioase despre pensii.
Sa aveti la voi o cutiuta cu fosfor umed, nu se stie de unde apare vreo capusa.

CEZAR spunea...

Capusele sa mearga la pagina lor! Aici se poarta discutii...elevate si savante...!!!Un infanter ii dezvaluie din tainele pilotajului , unui sofer de traktor cu elice!!

karadeniz spunea...

@ Don Corleone
Caustic, ca de obicei. Nu asta a fost ideea, fiecare blog este gândit pentru o gamă anume de subiecte. Ca şi la mâncare unele sunt agreate altele nu. Lupuş, ca şi Walter la început, a vrut o diversificare a subiectelor. Dar nu prea a mers, aşa că îşi face ratingul pe seama pensiilor. Când s-o epuiza subiectul probabil va vinde blogul ori va încerca să găsească alţi muşterii.

@tigri2
Unul din dezavantajele democraţiei româneşti este şi această libertate la insulte, contre şi alte scheme ale acestor arte marţiale neaoşe denumite generic “ ba pe-a mătii “. Singurul mod de contracarare este ignorarea, dar e valabil pentru cei cu ceva antrenament psihic ori pentru cei cu calm ardelenesc.

CEZAR spunea...

@/ karadeniz spune - ,,Unul din dezavantajele democraţiei româneşti este şi această libertate la insulte, contre şi alte scheme ale ace......
Cu un ,,deosebit de extraordinar "respect - gresiti profund!!
ESTE UNUL DINTRE AVANTAJELE DEMOCRATIEI IN GENERAL....sa spui adevarul in fata fara ,,sar "mana coane ..veti avea o scaMA PE UMAR IN VIITORUL APROPIAT...!! LAMENTABIL ESTE FAPTUL CA UNORA ...nu le place ..oare de ce??

Lupus spunea...

@TIGRI
Ca să nu avem vorbe!
Comentariile tele vor merge din start la spam... ca să nu le mai poți sterge ulterior.

CEZAR spunea...

Si un punct de vedere ,,mai oficial""
Un avionul american de marfa, la bordul caruia se afla un echipaj de sapte oameni, s-a prabusit la scurt timp dupa ce a decolat de la baza aeriana de la Bagram, aflata in aproprierea capitalei Afganistanului, Kabul.
Toti cei sapte membri ai echipei si-au pierdut viata in accident, conform Daily Mail.
Unul dintre membrii echipajului, Gary Stockdale, era convins ca va muri intr-un accident de avion. "Mereu zicea ca e periculos", a declarat fratele lui.
Imaginile socante cu avionul care se rasuceste in aer si apoi cade in flacari au fost surprinse de o camera din apropriere.
Talibanii au declarat ca ei sunt responsabili pentru accident, dar NATO sustine ca nu au avut loc incidente recent in zona bazei aeriene, cea mai mare din tara.
Motivul pentru care avionul s-a prabusit brusc nu este cunoscut, dar se crede ca incarcatura, in mare parte aparatura militara, s-a deplasat toata intr-o singura parte a avionului, care s-a dezechilibrat. Vremea rea este si ea luata in considerare ca o posibila cauza.
Accindentul vine la doar doua zile dupa ce patru militari americani si-au pierdut viata cand aeronava lor s-a prabusit in sudul Afganistanului din cauza conditiilor meteo potrivnice.

Skywalker spunea...

Unde e comentariul meu?

mos alecu spunea...

Pe ecranul de prezentare a prabusirii avionului scrie ceva ... Ce reprezinta data inscrisa pe ecran ... 2013/02/01 ???

popouVICIU spunea...

Date and time (current at page generation)
expressed according to ISO 8601:

Date 2013-04-30
Combined date and time in UTC: 2013-04-30T14:02Z
Date with week number: 2013-W18-2
Ordinal date: 2013-120

mos alecu spunea...

@popouVICIU 3 mai 2013, 09:41 :
Incep sa inteleg ca ... nu prea inteleg ...

Deci este vorba despre un sistem de inscriere a datei curente prin : an , saptamina din an , ziua din saptamina ...

Intrebarea mea ar fi : cum s-a ajuns de la 30.04.2013 la 2013/02/01 ?

Daca raspunsul ar prezenta "pasii" facuti ... si daca ar fi "pe romaneste" (pentru cei care "nu le avem" cu limbeza) ... ar fi bine ! Daca nu ... n-are nici o importanta !

tigri2 spunea...

Date in english:year;month;day;hour;min,sec.

popouVICIU spunea...

@mos
Martori si imagini confirma ca inregistrarea de mai sus este a catastrofei din 29 aprilie 2013 11:20AM, in apropierea aerodromului Bagram din Afghanistan.
Data (si ora) incorecta atasata imaginii poate fi datorata setarii incorecte in meniul camerei sau de intreruperea alimentarii temporare a acesteia(nu cred, ceasul- ora si data, se alimenteza dintr-o baterie suplimentara cu litiu)

The dashcam video includes a time stamp of 2013/02/01 — but that could have many explanations, including a lack of continuous power to the unit.

mos alecu spunea...

@popouVICIU 3 mai 2013, 18:07 :
La : "Data (si ora) incorecta atasata imaginii poate fi datorata setarii incorecte in meniul camerei...
Asa m-am gindit si eu ... dar mi-am pus si problema ca ar putea fi altceva ... de aceea am pus intrebarea ...

CEZAR spunea...

..Ne explica ..regele animalelor!!!

CEZAR spunea...

..e setata dupa L- 164!!

CEZAR spunea...

Ne-a explicat ! Dupa chipul si asemanarea Sa!
Prostule - eu am tinut Pastele cu ..catolicii!!

tigri2 spunea...

...ce n-am inteles eu,de cand un oltean prost,un dobitoc aciuat prin Timis a trecut la catolicism,eu stiu ca voi erati taiati imprejur,voi cu 'calusarii "vostri si cu WCul din doi pari,unul sa va tineti si unul sa dati dupa caini,iar altul care facea pe el isi impleticea picioarele nemaisuportant presiunea basicii dupa zaibar si salta ca-i inghetzau labele,uite asa a aparut acest joc.

tigri2 spunea...

@Lupus
Scuze,nu am ami vrut sa scriu si sa citesc pe acest blog dar este ca un drog,greu scapi de el,vorbesc de blogariada asta si de jegul de cezar brader de magar.acuma pana ma spaimuiesti tu sper sa citeasca acest cowboy cu fatza trista cezar bouliac.

CEZAR spunea...

tigri2 spunea...
Date in english:year;month;day;hour;min,sec.

3 mai 2013, 11:31
tigri2 spunea...
2013.02.01=1 februarie 2013 ora 3 dimineata sau dupa amiaza[pm sau am]

3 mai 2013, 12:10
Concludenta explicatia Ta ! Se vede ca ai fost inginer de sport si tractorist cu sfarleaza ! Acum sterge ca pisca ! Te-ai facut de rasul curcilor poentru un an ..cel putin!!!

CEZAR spunea...

....hi..hi..hi! iarta-l Doamne!