joi, 25 aprilie 2013

Ponta explica de ce insista cu supraimpozitarea veniturilor bugerare si a pensiilor mai mari de 1000 de euro


Premierul a fost întrebat de jurnalişti dacă îşi păstrează intenţia de a impozita veniturile persoanelor din sectorul public care depăşesc 1.000 de euro.

 "În primul rând, trebuie să-i conving nu pe partenerii liberali, că mulţi dintrei ei - vorbesc de domnul Chiţoiu, de ceilalţi - ştiu, pe cei care stau pe margine şi-şi dau cu părerea sau scriu editoriale că, dacă am putea să reducem altfel salariile din regii şi societăţile de stat, am face-o, dar nu putem dintr-un simplu motiv: toate aceste salarii sunt pe baza contractelor şi, orice decid eu mâine în consiliul de administraţie sau în adunarea generală, a doua zi sunt dat în judecată şi se câştigă procesul. S-a mai întâmplat şi cu domnul Boc, şi cu toată lumea. Singura soluţie constituţională prin care poţi să reduci în aceste domenii veniturile foarte mari este soluţia impozitării. Dar până-i conving pe toţi care nu înţeleg şi nu ştiu aceste lucruri, nu-i nimic, am multă răbdare", a spus Ponta, citat de Mediafax. 


"Eu nu cred neapărat că e o problemă că de ce câştigă atât de mulţi bani, poate unii sunt eficienţi, alţii nu sunt eficienţi, însă dacă vorbim de sectorul public, diferenţa uriaşă dintre un director de la Romgaz sau Transgaz care câştigă 14 salarii ale unui medic rezident sau diferenţa, până ieri, un fost reprezentant la CNVM sau Asigurări care câştiga într-o lună cât tot Guvernul la un loc, şi sunt 27 de miniştri, adică nu e un guvern foarte mic, sigur că sunt lucruri anormale. E imposibil să conteşti acest lucru, nu poate funcţiona un sistem în felul ăsta. Nu neapărat că câştigă ei foarte mult, atât poate sistemul public în acest moment şi trebuie să existe şi un tip de echitate şi solidaritate. Nu pot să cred că un director de la Romgaz e chiar mai important decât 14 medici. N-o să mă convingă nimeni de chestia asta", a explicat premierul. 

În ceea ce priveşte impozitarea pensiilor, Ponta a făcut din nou apel la solidaritate.

"Menţin ideea că şi cel care are pensie peste 1.000 de euro poate să fie solidar cu 10% din ceea ce depăşeşte cu cel care are pensie, săracu', 500 de lei sau 700. Nu credeţi că până la urmă mănâncă tot atâta mâncare, plăteşte tot atâta curent? Asta înseamnă solidaritate, nu înseamnă că unul mănâncă de zece ori mai mult sau aprinde zece becuri în timp ce celălalt, un bec. Nu ştiu dacă e de stânga sau de dreapta această idee, ştiu că a fost impusă de preşedintele Barack Obama şi susţinută şi de republicani. Eu nu cred că sunt chiar socialişti, nici unul, nici altul", a mai spus premierul.

 

39 comments:

karadeniz spunea...

Oare doar aceasta să fie singura soluţie? Aceste contracte infailibilie şi inatacabile sunt semnate de două părţi.
Cei care le-au semnat din partea statului/consiliului de administraţie pot fi traşi la răspundere.
Se poate introduce o impozitare diferenţiată a salariilor şi pensiilor foarte mari, dacă aşa consideră cei de la putere că e benefic, şi în acelaşi timp se poate se pot şi reduce aceste salarii imense ale unor categorii de bugetari.

tigri2 spunea...

Foarte mari,de la cat in sus??
Raspuns:de la pensia mea in sus "c-asa-i romanu...".

CEZAR spunea...

....eu donez doi ani vechime virtuala lu Gourcxha!!...sa se spele cu ea pe cap ...

CEZAR spunea...

PAUL says:
Aprilie 25, 2013 at 12:11 pm
Domnule Plano
V-am citit cu mult interes postarile , argumentate si inteligente. Va supun atentiei o problema de principiu:
-am avut o cariera peste medie , zic eu , dar in preajma pensionarii , din motive
pe care nu pot sa le expun aici , in ultimele sase luni am avut cele mai mici functii din cariera. Acum nu dezbat vinovatia mea pentru acestea , insa stiti foarte bine ca se purtau diligentele de a fi numiti pe functii superioare inaintea pensionarii ; pe timpul carierei au fost stersi , nu au iesit cu nimic in evidenta.
Acum mie mi s-a marit pensia !
Ce ziceti ?

Reply
CIP says:
Aprilie 25, 2013 at 5:00 pm
Asa este cum spuneti.
Intrebarea este:
Ce-i de facut?
............................
Credeam ca dati si un raspuns ! Si eu am suferit de aceiasi ...fericire!! Cezar

Trofin spunea...

Mai ieri , Cap De Oaie era foarte dur cu cei care beneficiaza de salarii extrem de mari si sunt considerati bugetari (!) , dupa creierasul ( adica cerebelul ) domniei sale. Azi , acelasi Cap De Oaie a uitat ce a zis mai ieri . A aflat Cap De Oaie ca unii pot avea , chit ca dumnealui nu vrea iar altii nu pot avea fiindca tot el , Cap De Oaie , nu vrea. A devenit o obisnuinta ca , de fiecare data cand Cap De Oaie deschide spectacolul de opera "cum guvernam Romania pentru noi " , sa vina cu o noua uvertura . La ultimul spectacol patronat de Domnia Sa , Cap De Oaie, uvertura s-a numit "directorii cu salarii nesimtite " . Uvertura a avut o durata scurta ca spectacol iar ecoul a fost cam anemic din motive de regie idioata. Poporul bolsevic s-a maturizat , a ajuns sa nu inteleaga sau sa nu fie de acord chiar cu toate produsele gandirii mai marelui sau exponent. O mare parte a poporului bolsevic a inceput sa inteleaga ca munca valoaroasa trebuie platita corespunzator. Pacat ca in lumea militara nu se aplica , peste tot si mereu , acelasi principiu. In lumea militara valoros este , in mod deosebit , riscul . Asa zic unii , ca riscul este cel mai valoros iar altii , ca valoroasa este doar "contributeala" ( expresia preluata de la Mos Alecu).

watcher spunea...

putina decenta nu v-ar strica, domnilor!

Lupus spunea...

@Cezar
Unde a solicitat @Paul acel răspuns?Aici, pe blog, nu.

CEZAR spunea...

@ Trofin - Filozofeala lu matale schioapta Rau , da Rau de tot!!

CEZAR spunea...

Pe Infom.!

Lupus spunea...

@Cezar
Să-i răspundă @Walter!

Anonim spunea...

trofine eu te-am respectat si inca incerc sa o fac dar se pare ca te cam tampesti!
ref la contributeala si penzii si risc.Mai nene pt riscul ala ai primit bani proportional cu riscul si pe cale de consecinta s-a calculat pensia.Nu e totul logic?,sau te-ai tampit acusi dupa ce ne-ai ajutat atat de mult.sau poate te-ai inscris in f-un partid si joci cum iti canta aia
ai ajuns ca mosu idiot;
Baaa io sunt comandant!!buuun!
am solda de grad si de functie conform responsabilitatii de comandant si atributiilor pe care le am...buuun si aici.
zice comandantu; baaa da io vreau si indemnizatie de comanda si salariu de merit ca sunt pulica franaru....e de tot rasu'

adica daca sunt tamplar vreau si eu un spor.De ceee? d'aia ca sunt tamplar!!

tigri2 spunea...

@Don Corleone
Pai de aceea urla si Mos Kkt din toti rinichi,el vrea L164 ca pe aceea lua 45% in plus bani nemunciti,ce contributeala ,el vrea ca el:toata viatza cu sula in mana,nu s-a spetit muncind,dar in ultima luna a pus-o pe statul de plata si pe soacra-sa si toate IDurile si ICurile ,iar acuma minte ca un porc batran ca nu reprezentau 45%,excroc ,mincinos,ba,pe deasupra vorbeste si cu un aer de superioritate "noi stabii'si pulimea.Cu acest personaj sinistru nu se poate discuta.

Anonim spunea...

cre' ca s-ar putea ca si la soldati sa le dea solda+ "indemnizatie de soldat"De ce ?uite asa d'aia ca e soldat
Baaa ce magarii or facut astia!!
io am lucrat fo 8 ani la "privat" cum s-ar zice,nici macar o zi la bugetari....dar deja nesimtirea intrece orice limita cu IC-urile astea...dati-mi si mie un argument pentru IC si ma plec in fata voastra cu respect...un singur argument doar atat,unul singur.
Va rog sa plecati de la premiza ca orice functie si grad/risc/grupa de munca sunt deja platite.

Lupus spunea...

@indianu
Pe blog nu se discuta ca la bodegă!Chiar atît de puține cuvinte aveți la indemînă încît contrele se reduc doar la jigniri?

CEZAR spunea...

... @ D.C...astept cu interes sa citesc raspunsul (semidoct-sic) pe care sigur il vei primi de la Nelson-Karamba ot Mangalita !!
De mos PPPPARTAG nu mai zic nimic ! A sintetizat Tigri 2 -superb!!

Anonim spunea...

despre cum se dadea SM in unitatea mea nu va mai spun,ca ma apuca scarba
Bag sama ca deja sunt doua categorii:
nesimtiti birocrati cu aranjamente(nu dau nume)care lupta pt L164(stiu ei de ce) si amarastenii de la bocancul soldatului care au luat o m*ie sanatoasa fo 10 ani de zile dupa ce si-au mancat viata prin zboruri cu risc inalt,prin SLP sau calarind noroaiele patriei prin toate aplicatiile alea nenorocite ale pifanilor
Bag sama pana la urma ca karadeniz(scuzati cacofonia)=mos alecu=dogaru.... tot un dreak cu cafegii astia(trei lulele trei surcele)Si nea dusa ala "silvicultoru" pune botu la asa ceva.Inca un bou politic habarnist!

CEZAR spunea...

Iti dai seama daca..PEARL HARBOR..ar fi fost la ..MANGALITA!!!

Anonim spunea...

gata ca acusica nu va mai plictisesc si-am plecat.
tot fac referire ciumetii la cum se stabilesc pensiile NATO/cf ultima luna-3luni-6...-5 ani.... si altea alea
De ce nu faceti referire fratilor si la IC+SM din armata americana sau orice armata NATO...care sunt sublime dar lipsesc cu desavarsire De ce???
Io va pot spune da nu vreau sa va jignesc.Va jigniti singuri prin lacomie,lipsa de profesionalism si puturosenie dusa la extrem.
Ma auzi mos alecu??

Flit spunea...

Vulva schimba parul, dar naravul ba!

tigri2 spunea...

@Flit alias Mos Tampit
Vulva m.ti mai porc batran ,tu nu vezi cat de pervers esti,mi-e scarba sa stau la taclale cu tine,chiar si virtual.de ce ?Nu ai caracter ,nu ai personalitate ,esti o nulitate lacoma si abjecta,esti un hot cu inima de Hagi Tudose,miauni ca o pisica dar in spate iti stralucesc ochii pentru cativa arginti nemeritati si esti in stare sa urli din toti bojocii ca tu ai avea dreptate.

tigri2 spunea...

@Lupus
Imi cer scuze pentru iesire dar acest mos libidinos ,care minte toata ziua si toata noaptea pe acest blog,este mult mai periculos si degradant decat o nevinovata iesire a mea.Eu sunt "rau de gura'dar sunt cinstit ,nu cu zeci de fete ca acest fariseu nenorocit.Ii tremura budigaii pentru un pumn de creitzari.

tigri2 spunea...

Ce-a ajuns Romania asta mai nenorocitilor,Ponta zice ca nu le poate face nimic la aia cu 40.000 de euroi pe luna din banii rupti de la gura poporului iar astia ca alde Mos Beshleaga sustin sus si tare ca legea lor [164] ar fi chintesenta tuturor legilor,ne mananca hotii chiar si ce gasesc prin pamapersi.

mos alecu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
tigri2 spunea...

Ce pace mai nesimtitule,cu un excroc,cu un mincinos ca tine,te-am intrebat frumos ce-i cu ID sau cu SM si m-ai tratat cu aroganta,esti josnic si gaunos ,vii cu sfaturi parintesti de "om stiut" care in fata te bate parinteste pe umar si-ti da sfaturi iar in spate sta cu brda pregatita.plus alte injective folosite pentru a caracteriza marea masa a ostirii ,cea luptatoare si fara pile sau relatii ,cea corecta care a dus greul vietii de militar ,prin aer ,pe apa ,prin noroaie ,nu in birouri ca un trantor ca tine care acuma vine cu pretentii desantate ,macar taci dracului ,ciocu mic,hahalera.

Flit spunea...

Domnule inginer de educatie fizica, nervii cauzeaza la... bibilica.
Porcul tepos ca avatar te-ar reprezenta mai bine...

tigri2 spunea...

Cei de o teapa cu tine.ideologii tai au facut si fac armata de ras pe la toate posturile de televiziune,rade o lume intreaga de mascarada facuta de voi,ca voi nu cereti niste drepturi ci cersiti niste bani care nu vi s-au cuvenit si nu vi se cuvin.dar cu ce suntem vinovati ,noi marea masa a ostirii care ne-am sacrificat viata si sanatatea in Armata ,am fost cinstiti,sinceri si drepti si asa am ramas,am suferit alaturi de familii ,ca sa veniti voi sa ne terfeliti?

tigri2 spunea...

Iar asta flit sau tot mos rahat
orice am fost sa stii ca in primul rand am fost OM si ma mandresc cu asta ,inginer,profesor,pilot,mi-am facut treaba,am numai cuvinte de lauda ,si ca dovada am adaugat la pensie inca 20% pentru ce am muncit dupa o viata de pilot,destul de grea ,dar tu ce ai facut ,in armata ai fost un nimeni ,un trantor si dupa aia tot asa,ca ,de ,doar nu ai devenit ,brusc,vrednic.Esti un NIMENI,un jeg,un puturos,neidentificabil-de ce?Fiindca ti-e rusine cu trecutul tau.

Flit spunea...

Copile draga, ai grija de sanatatea ta! Ar fi pacat sa colinzi prin Urziceni, intre gara si primarie, bombanind timpeniile cu care apari de doi ani pe toate blogurile. Nu ti se pare curios ca esti singurul roman care a facut ce tot ne bagi pe git ca ai fi facut? Nici Prunariu nu-ti poate trece prin fata!
Mergi la doctor, mergi la aer curat, ia-ti tratamentul la timp si bucura-te de ce-i al tau.
Sa fii sanatos!

Skywalker spunea...

Pe mos nu prea il duce mintea, se lauda ca i-a cerut motanu' pace:
"Uite cum sta treaba,eu sunt dispus sa te iert pentru toate magariile pe care ti le-am adresat... "
L-a facut motanu!
E si cum te-ai lauda ca te iarta unu' ca te-a facut dobitoc.

mos alecu spunea...

Blogger tigri2 spunea...

@Mos Alecu
Uite cum sta treaba,eu sunt dispus sa te iert pentru toate magariile pe care ti le-am adresat si vreau sa inchei un armistitiu,cu conditia sa fim indiferenti unul fata de parerile celuilalt.Am vrut ,doar, sa evidentiez ca nu numai o tabara are dreptate ,ca fiecare am muncit acolo unde am fost pusi,iar daca soarta ne-a silit pe unii sa ne intrerupem activitatea inainte de termen ,pentru bunul mers al tarii eu cred ca acuma orice lege ,reparatorie,sau cum s-o numi ea ,nu trebuie sa multumeasca o parte pentru a nedreptati pe alta si orice ar fi sa luptam unii pentru altii si sa sustinem si pe cei care au fost scosi la pensie inainte de vreme ,sa li se dea drepturi reparatorii,ca este de unde ...numai privind cate palate,vile,masini si curve au imbogatitii natiei-pe nedrept.
Asa ca Mosule :propun pace,esti de acord?

22 aprilie 2013, 17:42

://www.blogger.com/comment.g?blogID=3470958100828025726&postID=6793687884592897430&page=1&token=1366644504056



Am tot repetat acest comentariu-rugaminte al cetateanului pentru ca si ceilalti cititori sa vada cu cine au de-a face ...
La adresa respectiva veti afla ca individul si-a sters comentariul ... dovada a labilitatii psihice care-l caracterizeaza ...

Curios este faptul ca "sistemul" (???) a eliminat IN TOTALITATE pe unii comentatori de pe aici . Acei comentatori aveau niste interventii mai delicate ... Dar erau "intregi la cap" ... spre deosebire de componentii haitei de maidanezi ... Iar comentariile componentilor haitei de maidanezi ramin , in continuare , prezente ...

Skywalker spunea...

Era greu de crezut ca se poate inchega o discutie civilizata cu mos pishoarca. T2 nu m-a crezut.


Aoleooooo, vreau pensioara mea grasuta pentru care m-am umilit si am trecut pe sub birouri, am mai facut si cerere de disponibilizare si am luat-o in brate.

Flit spunea...

Ia treci si matale sa te spayiez, ca ai lindini pe circumvolutiune.

tigri2 spunea...

@Mos Karici ot Kosovo
Afla ca eu nu m-am laudat pe toate posturile ci tu cu niste nemultumiti si niste nerealizati ai sortii m-ati laudat ,din invidie,luand date din CVul meu.Deocamdata nu stiu cine este labil psihic,eu am facut vizita medicala [chiar si psiho]deoarece sunt reprezentantul unei companii straine,de asigurari si servicii,si mi s-a cerut asa ceva.Dar tu ,care te visezi Napoleon[cu toate ca oi fi Napoleon frate de-al Argentinei si a lui Tarzan de la satra de langa oras].Iar daca imi pierd vremea stand la taclale cu un jeg uman ,de teapa ta,o fac ca sa demolez exagerarile si minciunile unora ca tine,care se dau "baieti finuti si culti"si se considera masoni pe cand,ei, sunt niste bieti paduchi,iar tu mai cu "mot "esti si tu un paduche ...lat.

tigri2 spunea...

Am descoperit cine-i "anonimul"de pe mehedinti blog care injura mai ceva ca un birjar si te spurca mai rau decat pupaza lui Creanga,este Mos Pampers,cel cu pensia ciuruita,acuma nici el nu mai stie pensia sau dosul,are Alzheimer sereacu'.

Liviutatarush spunea...

Interesant ce va urma...
http://paginajuridicascmd.blogspot.ro/p/blog-page.html

Trofin spunea...

Domnilor care vreti ca lumea sa va retina ca fiind imparati sau mafioti, prin tot ce am facut in anii trecuti nu am tinut sa obtin recunostinta sau respect asa cum ,nici domniilor voastre, nu v-am acordat lipsa de respect.Ce am facut a fost izvorat dintr-o situatie concreta si ca un ajutor la neputinta unora de a intelege ce se intampla cu ei. Eu , ca om ,am alte afinitati care , la varsta senectutii , devin hobiuri. Azi , cand asteptarile sunt altele iar lumea colcaie de minciuna ( candva am zis ca la noi ,in Romania , comunicarea = minciuna si nu m-am inselat )nu pot sa stau cuminte ca sa ma bucur de al domniilor voastre respect. Pe un alt blog , al promotiei mele , am afirmat ca sarcasmul la adresa politicienilor este o arma redutabila si nu cred ca pot fi contrazis . Cu riscul de a pierde ceea ce mi-ati oferit ,asa zisul respect cazon , adica formal , fara ca eu sa va impun asa ceva ,voi continua sa fiu indecent cu mincinosii , oricare le vor fi rangul. Daca pe acest blog nu mi se mai permite sa ridiculizez ( din motive de afinitati politice , cred ! ) , lumea virtuala este larga , atat de larga incat, daca ma voi refugia intr-acolo , prezenta mea nu va mai necesita respect formal asa cum mi s-a oferit pe acest blog. Dar nici nu ma voi simti stingher findca nu voi fi singur , voi fi cu constiinta mea.NU MAI REVIN PE ACEST BLOG. Multumesc acelora care au adoptat o atitudine corecta fata de framantarile din lumea pensionarilor militari.

mos alecu spunea...

@Trofin 26 aprilie 2013, 16:18 :
Am mai avut noi "nepotriviri de idei" ... dar , de data asta , nepotrivirea este "ireconciliabila" : păi , bine , colegule ... cum adica "...Eu , ca om ... la varsta senectutii... " ?
De unde ai scos-o pe asta ? Că , noi , nici 45 de ani nu avem ... c-abia la anul ii vom implini ?

Spui ca : "Ce am facut a fost ... ca un ajutor la neputinta unora de a intelege ce se intampla cu ei ..." .

Si pe mine ma bat , uneori , ginduri de genul : "Ia mai da-i in p..a mea !" ... dar , pe urma ma gindesc la colegii (fosti ... actuali ... viitori) care nu au timp si "aplecare" spre a intelege ce li se intimpla ... Dar au o mare dorinta de a afla , macar cite ceva , despre ce li se intimpla ...
Ei sint cei care "se prezinta la apel" si citesc paginile acestui blog ... cite 265 oameni pe ora (a fost si o perioada cu 377 cititori pe ora)... La "cuibul" celor la care te referi (acel blog perete de wc) se prezinta (spre aflarea "noutatilor limbistice") cite 552 oameni PE ZI (cite 23 pe ora ... nici macar 9 dintr-o suta din cei care vin pe aici) ...
Asa ca ... daca crezi ca ai a le spune ceva celor 265 oameni pe ora , spune-le ! Chiar cu riscul suportarii unei oarecare greţe la aparitia indivizilor respectivi ...
Ei obisnuiesc "sa-si concentreze fortele si mijloacele" creind o falsa impresie de superioritate ... in esenta tot sub 9% sint ...

mos alecu spunea...

Motanele cacacios de ce vrei tu sa dovedesti ca esti mai mult prost decit "deranjat la bibilica" ...
Se spune (pronunta , scrie) "eScroc" nu "eXcroc"...

tigri2 spunea...

Mos Limbric
Indiferent cum s-ar scrie,ceea ce conteaza este ca te reprezinta.