joi, 1 martie 2012

4 comments:

micutzul spunea...

Am lipsit cateva zile si nu eram la curent cu toate postarile. am fost frapat de modul in care plano mi/a raspuns la un comentariu. Ulterior citind si celelalte articole am realizat ca am plecat cu un plano...r si m/am intors cu altul.
Noule plano sa sti ca ti/ai asumat o sarcina foarte grea si daca nu vei lucra indeaproape cu cei care au scris aici vei pierde teren mult. Eu va urez succes si articole cu subiecte incitante si de interes. Bafta!
Vechiule Plano10 nu stiu ce ai facut dar din punctul meu de vedere nu ai procedat corect. Ai parasit terenul inainte de fluier. Ai fost aproape de noi, te/am iubit si te/am injurat. Dar cel putin eu pot sa spun ca te/am simtit aproape. Este asa ca si pe front, cand o echipa se formeaza sub tir puternic dar in final lucreaza toti la fel...,,Unul pentru toti si toti pentru unul,,. Oricum sper sa nu dispari, sa vorbim in continuare. Mult succes si sanatate.

Anonim spunea...

Asa ceva ... Doamne fereste!!! ... pana si eu puteam sa creez ceva mai dragut :)

ALM spunea...

Ce drăguţ! Cândva, puteai să te îmbraci aşa de la Taica Lazăr ...

hOmida spunea...

hAiureala la max. Te-mbrac shtoc pe mai nimic,dar ai grija.Pina la urmatorul colt poti ramine doar in cercei...