vineri, 21 iunie 2013

Ponta si-a luat portia de multumiri la intilnirea comuna cu sefii ANCMRR si SCMD...Promisiuni pentru legea pensiilor militare

C O M U N I C A T Nr.19 din 21.06.2013

Stimaţi camarazi – membrii ai ANCMRR „Alexandru Ioan Cuza”
......
 Ieri 20.06.2013 la invitaţia Viceprim-ministrului Dl Gabriel OPREA, grupul BPC/ANCMRR .... a participat la o întâlnire informală cu reprezentanţii Guvernului : Dl. viceprim-ministru Gabriel OPREA, Dl. Radu STROE – ministrul de interne, Dl. gl.lt. Ilie BOTOŞ- secretar de stat la cabinetul viceprim-ministrului.
Tematica întâlnirii a constituit-o Legea aprobată în Parlament în ziua de 18.06.a.c referitoare la stabilirea unor măsuri în domeniul pensiilor acordate beneficiarilor proveniţi din sistemul de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională.
S-a reiterat aportul domnului vice-primministru Gabriel OPREA cu sprijinul nemijlocit al ministrului apărării – dl. Mircea DUŞA, ministrului de interne – dl Radu STROE, al şefului SRI – dl George MAIOR care s-au bucurat de sprijinul şi înţelegerea Dl. Prim-Ministru Victor PONTA, acesta promovând PARLAMENTULUI un punct de vedere favorabil iniţiativei legislative la propunerea Viceprim-ministrului şi a grupului de parlamentari compus din 14 senatori şi deputaţi ai USL. În partea finală a discuţiilor, întâlnirea a fost onorată de prezenţa Dl. Prim-Ministru Victor PONTA care a arătat eforturile făcute de Guvern prin cele trei Case sectoriale de pensii pentru aplicarea Legii începând cu 01 octombrie 2013, urmând ca în Bugetul pentru 2014 să identifice sursele pentru susţinerea financiară a pensiilor în continuare.
În context, s-a subliniat că această lege este un prim pas în elaborarea unei legi a pensiilor militare de stat – în următoarea sesiune parlamentară, aşa cum militarii trebuie să se bucure de răsplata muncii depuse sub jurământ de credinţă faţă de ţară şi neam cum de fapt se întâmplă în toate ţările Europene şi ale NATO.
În context, Dl. Prim-Ministru şi toţi ceilalţi reprezentanţi ai Guvernului au apreciat probitatea morală, civică şi profesională ce-i caracterizează pe rezerviştii militari şi care cu prioritate trebuie folosiţi în Administraţia de Stat aşa cum se întâmplă în majoritatea statelor moderne şi puternice din punct de vedere economic, iar în viitoarea lege a pensiilor militare de stat trebuie să se prevadă cumulul pensiei cu salariul ce-l poate obţine pensionarul şi în domeniul bugetar de stat.
S-a recomandat că în acest scop reprezentanţii tuturor structurilor asociative trebuie să-şi unească eforturile pentru susţinerea unui punct de vedere comun în favoarea tuturor pensionarilor militari din întregul sistem de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională.

Urmează ca Legea reparatorie, recent aprobată în parlament, să fie promulgată de Preşedintele României, Comandantul Forţelor Armate şi toţi cei prezenţi şi-au exprimat încrederea că nu vor exista motive ca aceasta să nu intre în vigoare.........

                    *
La această întâlnire a participat şi delegaţia SCMD care a împărtăşit aceleaşi aprecieri faţă de problematica pensionarilor militari din întregul sistem de apărare, ordine publică şi siguranţă naţională.
PREŞEDINTELE A.N.C.M.R.R.
General (r) Prof.univ.dr.Mihai ILIESCU
 
 

C O M U N I C A T
Astazi, 20 iunie a.c., la sediul Guvernului, Comisia de dialog a CD al SCMD a fost invitata sa participe la o discutie cu domnii: viceprim-ministru Gabriel Oprea, care a exprimat si pozitia domnului Mircea Dusa (ministrul Apararii Nationale, aflat in misiune), Radu Stroeministru de Interne si domnul secretar de stat, gl. Ilie Botos.
La cea de-a doua parte a discutiilor a participat si domnul prim-ministru Victor Ponta.
La discutii a participat si o delegatie a ANCMRR condusa de domnul gl. (r) Mihai Iliescu.

Delegatia SCMD a adus multumiri membrilor prezenti ai Guvernului pentru modul in care au sprijinit actul de dreptate promis si facut fata de rezervisti prin promovarea in Parlament a PLX 164/2013. Totodata delegatia SCMD a ridicat urmatoarele probleme:

1.     Necesitatea ca Legea sa fie promulgata pana la sfarsitul acestei luni deoarece, in contextual actual al noilor decizii de revizuire, incepand cu data de 15 iulie si pana la sfarsitul anului, majoritatea rezervistilor nu numai ca nu vor ridica un leu din pensia lunara dar va trebui sa aduca de acasa sume considerabile pentru a acoperi impunerea pe 30 de luni din urma. In acest context, s-a adresat respectuasa rugaminte catre premierul Romaniei de a supune atentiei domnului  Presedinte, ca promulgarea in regim de urgenta a noii legi este o necesitate;

2.     Problema adoptarii in urgenta a PLX 109/2012, de restituire, pentru toti pensionarii Romaniei, a dreptului constitutional nelimitat la munca, problema care devine stringenta in contextual actualei Legi reparatorii, pentru ca administratia romaneasca si nu numai sa poata beneficia nerestrictionat de experienta specialistilor militari si civili din varii domenii, asa cum se procedeaza in toate statele membre UE si NATO;
3.     Urgentarea procedurilor de promovare a Legii pensiilor militare de stat, in masura sa redea nu numai celor iesiti in rezerva inainte de 01 ianuarie 2011, cat si, mai ales, celor trecuti in rezerva de atunci incoace, drepturile inerente profesiei de militar/politist, in conformitate cu legislatia statelor membre UE si NATO.;
4.     Solutii privind posibilitatea de reincadrare in Ministerul de Interne, atat a cadrelor tinere epurate in 2011 – inceputul lui 2012 din MI, cat si a profesinistilor din M.Ap.N. angajati pe baza de contract si disponibilizati la 45 de ani fara drepturi;
Delegatia SCMD, si-a manifestat cu aceasta ocazie dorinta de a coopera, in interesul comun al militarilor/politistilor, nu numai cu ANCMRR ci si cu celelalte asociatii, uniuni ale militarilor/politistilor, activi sau in rezerva, din toate componentele sistemului national de aparare.

       Presedintele SCMD

Col.(r) dr. Mircea DOGARU

190 de comentarii:

  1. Colonelul istorico-politruc ca intotdeauna spune lucruri trasnite.
    Politisti nu sunt militari dupa cum spune si dnul colonel "uniuni ale militarilor/politistilor", ei sunt functionari si sunt la fel de militari precum dnul Ontanu pe care vad ca il tot taraste dnul Oprea peste tot sau ca dnul colonel.
    Politisti nu fac parte din structura sistemului national de aparare ei sunt functionari.
    Politisti in nici un stat cum bine zice dnul colonel "UE si NATO" nu sunt recunoscuti ca militari, ei sunt functionari. Vezi Grupa Majora:0(fortele armate), ei sunt in mod particular exclusi conform legislatiei Europene si standardelor mondiale.
    Toti pensionarii, inclusiv militarii au dreptul nelimitat la munca in special unde e durerea mai mare, adica la stat insa lucrul asta se poate face prin firme private care executa servicii pentru MAp sau celelalte ministere, dar aici e o problema, trebuie sa dovedesti competenta profesionala, ori tocmai aici e nemultumirea.
    In nici o tara "in conformitate cu legislatia statelor membre UE si NATO" pensionarii militari nu lucreaza la stat in maniera pe care o doreste dnul colonel ci prin companii care lucreaza pentru aparare insa si aici trebuie sa dovedesti competente profesionale, ori ....

    RăspundețiȘtergere
  2. @Unknown
    Nici ca el, dar nici ca d-tale!
    Ordinea publică nu e asigurată numai de polițiști.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Unknown
    Cat de ticalos poti sa fii ca sa scrii ca "Politisti nu fac parte din structura sistemului national de aparare ei sunt functionari"? Am muncit 31 de ani ca politist judiciar daca stii ce inseamna acest lucru.Cand am iesit la pensie nu aveam decat 6 ani ca functionar civil.Nu stiu daca tu,loaza,ai anii acestia de munca,si in mod sigur nu ii ai, dar tin sa iti precizez ca atunci cand tu te pregateai de "razboi", ca izmenar probabil, eu eram deja de mult timp in razboi adevarat cu criminali,talhari , violatori etc ramanand cu "amintiri" pe corp dar si in suflet de la cutite si furci , tu ,loaza, iti puneai nevasta si copii sa iti lustruiasca nasturii de la veston cu pasta de dinti si cizmele cu scuipat si plecai in "aplicatii" !
    sa iti fie rusine daca stii ce este rusinea !

    RăspundețiȘtergere
  4. adevarul este urmatorul:
    1-politist=functionar public cu statut special(cf. legii)apropo ati vazut politist cu grade militare?Eu nu!
    2militarii=armata+jandarmeria+ISU(si atat)
    3-prin lege politia MENTINE ordinea sociala iar jandarmeria RESTABILESTE ordinea sociala(cand politia adica functionarii cu statut special sunt depasiti de situatie,adica de cele mai multe ori)
    PS@yorick
    dumneata ai fost militar doar atat timp cat ai fost MILITIAN.In rest ar trebui sa te speli pe fata cu apa rece.No ofence!!arata-mi si mie politistii americani/nemti/francezi/etc care au statut de militar??????
    apropo: vezi ca in Rusia inca exista militie si au grade militare.Poate te duci la specializare toarsu' militian

    RăspundețiȘtergere
  5. mai yorick
    iti mai aduci aminte cum salutai militarii pe strada prin primavara anului '90?Atunci erai inca plotoner la militie....iar urmele de furci le-ai luat....in nici un caz de la interlopi ci de la taranul roman toarsu militian.Vrei sa-mi ne povestesti cat de" greu" o duceai dumneata prin anii '80-89'??
    Na uite ca stim si noi POLITIANULE=hibridul dintre militian si politist
    PS si vezi cum vorbesti cu col.unknown!!

    RăspundețiȘtergere
  6. "Politisti nu fac parte din structura sistemului national de aparare ei sunt functionari"? Am muncit 31 de ani ca politist judiciar......

    Ce dracu are s...cu subprefectura?

    militian judiciar(convertit in politian)=sistemul national de aparare??ce dracu "judiciaristule"!!Mai bine recunoaste ca v-ati lipit si voi la o lege mai buna.In rest va vad in fiecare zi la stirile de la ora cinci....hi,hi mai o spaga mai un cadou,mai un abuz,.Asta e functionarule cu statut "special"
    Si vezi cum vorbesti cu col.unknown!!

    RăspundețiȘtergere
  7. daca judiciaristii si "purtatoarele de vorbe" (alea dragute) de la politie au ajuns in SNAp e deja mishto!.are cine se ocupa de aviatia,artileria,rachetele si infanteria inamica.Gata acum sunt linistit:):)
    PS cat de curand va trebui ca "apele sa se desparta intre atatia "aparatori" ai SNAp
    PS2 am uitat sa mentionez intre militari si numeroase cadre militare din cadrul SRI(cu grade militare adevarate nu dreptunghiuri pe epolet
    PS3@yorick
    Na ca ma enervasi!!
    spune-mi care sunt gradele militare dintre urmatoarele:
    agent/agent sef/principal/inspector/detectiv/comisar/chestor....etc
    Eu nu cunosc ca acestea sa fie grade militare.dumneata le stii??
    Nici macar gradul de soldat nu-l aveti:):)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Yorick
    Dragul meu mascarici nu am 31 de ani lucrati am doar 30, si daca am fost izmanar am fost izmanar militar. Sesizezi nuanta?
    Nu va mai tineti ca boala de om sanatos de noi, vedeti-va de treaba voastra. Suntem tara europeana si ne supunem si legislatiei europene, in nici unul dintre celelalte tari militienii/politistii/functionarii speciali nu sunt militari.
    De cate ori s-au hotarat conducatorii nostri sa adopte vreo lege s-au lovit de "partenerii nostri", ca nu sunt de acord cu nu stiu ce reglementare, ca nu s-au prezentat, s.a.m.d.
    Te luptai cu violatorii, hotii, etc.?
    Ha, multi dintre voi sunteti mai rai decat infractorii carora le tineti de sase. Cu cine crezi ca vorbesti?
    Impaca-te cu gandul, nu ai fost si nici nu esti militar, nu te imbata cu apa rece. Sper ca in domeniul legislatiei sa se puna dracu o data ordine si sa se limpezeasca apele.
    Tu ca functionar public cu statut special la judiciar ar fi trebuit sa stii care este structura "sistemului national de aparare", dar probabil ai fost unul mediocru spre prost.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Yorik
    Te-au și intimidat azurii din aviația inamică!!
    Las' că-i prinzi la intersecție... cînd cad pe becul roșu! Se cred pe pista de aterizare!:):)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Lupus
    Eu vorbeam de:
    "sistemului national de aparare"

    RăspundețiȘtergere
  11. @Unknowm
    Abia în 2002 au fost demilitarizați polițiștii.
    "Civilii" din servicii nici acum n-au fost demilitarizați.

    RăspundețiȘtergere
  12. Propun sa facem un concurs de bancuri cu militieni si dl Lupus sa stabileasca un premiu.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Lupus
    Pai daca au fost demilitarizati in 2002 inseamna ca nu sunt militari. Oare pe ei i-a anuntat cineva?
    Ce treaba au cu pensiile militare?

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar acum la Antena 3 se vorbeste de un mahar de la politie cum bea si face chefuri cu interlopii.
    Si pe mine ma abureste Yorick ca ei saracii lupta din greu cu infractorii. Pfff.

    RăspundețiȘtergere
  15. Au si ei dreptate cînd se apără ca infractorii stau prin baruri, nu la mânăstiri sau prin lăcașurile de cultură.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ohohooooooo,opriti-va ! V-ati aliat in necunoatere dar mai ales in rautate in frunte cu "don Corleone" care crede ca a fi fost militian judiciarist este o rusine.Nu.Nu este,si n-am sa incerc sa va conving de acest lucru.Politist am fost inca 12 ani dupa ce am fost militian(!)d-le (?) "Corleone" dupa care dinin 20o2 dupa demilitarizare am mai lucrat doar 3 ani ca functionar public cu atributiuni speciale dupa care am iesit la pensie cu toate drepturile si dupa legile in vigoare la acea data legi de care regimul Basescu-Boc nu a mai tinut cont dupa cum nu a tinut cont nici de cele mai elementare norme de drept,cele care se invata in anul 1 de facultate.Stiu ca am fost cam dur in postarea mea dar nu credeam ca adevarul va doare in asa hal! Rautatea lui "unknouwn"m-a intristat dar modul in care v-ati aliat si ati sarit ca fripti m-a amuzat de-a binelea!Nu s-a schimbat nimic.Aceasta rautate si necunoastere(aiurea!) m-a facut sa postez ceea ce am postat initial.In rest , eu unul va urez sa fiti sanatosi ! p.s.Iata ca totusi nu pot sa ma abtin si pace si fac precizarea ca studiile le-am absolvit in invatamantul superior DE STAT (urmatoarele la fel!) si nu mi-au fost echivalate ca altora(care le au binenteles!) ca urmare a absolvirii unei scoli militare....Si asa cum va spuneam,va urez sa fiti sanatosi !

    RăspundețiȘtergere
  17. !Yorik
    Vrei să spui că n-ai absolvit Scoala Militară de Miliție? Te-au încadrat direct judiciarist?

    RăspundețiȘtergere
  18. @yorick
    da rusine nu v-a fost cand aveati/sau poate mai aveti "spor de arma" de 15%
    auzi la ei!Daca poarta pistol la sold trebo sa aiba spor de 15% ca sunt in pericol saracutii.
    si nu am zis ca a fi judiciarist este o rusine ba dimpotriva este o mandrie.Am zis cu totul altceva.CITESTE!!
    @unk
    stiu f bine ca nu sunteti col.Pt mine conteaza omul/caracterul nu functia si nici gradul.Am lucrat cu atatia mm si subof carora le sunt recunoscator pt profesionalism si caracter incat nici nu-i pot numi pe toti
    @all
    Bancuri cu politisti?
    Nu exista asa ceva.Toate sunt adevarate:):)

    RăspundețiȘtergere
  19. @yorick
    gata cred ca putem inchide "paruiala" si sa revenim la ganduri si fapte bune.
    Nu am urmarit decat sa recunosti ceea ce este evident....ca politistii sunt militari cum sunt eu popa.asta-i tot.

    apropo de popa...ca si p-astia ii "iubeeeeesc".....

    Un popă merge cu taxiul. Mergând șoferul dă peste o groapă în asfalt și, enervat, strigă ”să-mi bag .. .,..”. Părintele tace.
    Mai merg o bucată de timp, povestea se repetă, șoferul iar ”să-mi bag . .. ..”.
    Părintele stă și rabdă.
    La a treia ieșire a șoferului, părintele nu mai rabdă și-i spune:
    ”Fiule, de ce înjuri așa urât, mai bine în loc de înjurături ai spune, „Slavă Domnului !”.
    Taximetristul se înroșește, se calmează și merge mai departe, dar hop și lovește cu roata într-o gură de canalizare neastupată, de sare roata de la mașină.
    Soferul ”Aaaaa… Slavă Domnului !”… Si, minune… roata vine înapoi și se instalează la locul ei !!!
    In acel moment, popa făcând ochii cât cepele: ”să-mi bag .. .. ..” !!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Ca veni vorba despre popi, al caror merit este recunoscut in projectul constitutiunii.
    Cind a fost cu castrarea pensiilor, ciciriul(Zegrean parca) a dat-o dupa prun ca in
    CONSTITUTIE
    nu zice nimic despre
    pensiile de serviciu
    ale militarilor, si governul, ajutat vinjos de huoOprea si alti tolomaci au facut ,,crantz''.
    Au ramas cu ele intregi(pensiile adica) doar ai lui Lentila.

    Da' voi nu va luati dupa mintea mea, am zis si eu din ce-am auzit prin discoteci si pe la terase, ca acolo livrez marfa.

    RăspundețiȘtergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  23. cum e sa fii cu curu' in doua luntri?
    doua mici cele mai mici exemple
    1-politaii la drepturi de pensie si salarizare pretind ca sunt militari
    2-politaii cand au sindicat pretind ca sunt civili

    si mai sunt si altele....muuulte altele.Ca la noi la nimenea!!

    RăspundețiȘtergere
  24. si nu l-am iubit nu-l iubesc si nu-l voi iubi pe base
    dar cand tu ca politai purtand o uniforma a statului iti permiti sa arunci cu cascheta peste gard(orice gard) inseamna ca nu esti politai esti un neica nimeni....astia sunt politaii ,aia cu "siguranta si incredere"...pe dracu'!!

    PSCre' ca aruncau si "militarii" politisti americani cu caschetele peste gardu lu' Obama de numa,numa.
    astia sunt cu astia"luptam" noroc ca ne apara ei in SNAp.Pfuiii ce bafta avem cu "aparatorii" astia

    dogaru cu sindicatu' o arde cu vae victis "astilalti" cu siguranta si bla bla.

    ha,ha ca mi-am adus aminte.am la parterul blocului2(doua) baruri.Sunt nelipsiti baietii cand sunt de serviciu(bineinteles au camaruta lor in spate,ii vezi doar cand intra sau cand ies)
    sunt sigur ca voi ceilalti n-ati mai vazut asa ceva.Doar aici langa mine se intampla....e o nefericita exceptie:)))))

    RăspundețiȘtergere
  25. @corleone
    M-ar interesa ,cascheta statului contra gardul macacului??

    RăspundețiȘtergere
  26. Parintele Ion timp de 5 ani a strans bani pentru o noua clopotnita dar i-au ajuns numai pentru un Audi Q7.

    RăspundețiȘtergere
  27. Ai vazut ca poti fi totusi om de inteles?

    RăspundețiȘtergere
  28. @Don
    Noooooo! nici vorba, e un caz izolat.
    Da' oricum trebuie sa va bucurati ca stau linistiti in bar, puteu sa merga la furat si atunci aveati o problema.

    RăspundețiȘtergere
  29. Citind comentariile postate pe acest site îmi dau seama cât de jalnic a fost nivelul intelectual al foștilor militari (din toate structurile Sistemului Național de Apărare). Cred cu tărie că integrarea acestora în sistemul de administrare publică va fi ultima lovitură data țării ăsteia înainte de colaps. Cine este profesionist, competent și indispensabil societății să demonstreze asta într-o firmă privată.

    RăspundețiȘtergere
  30. Coreeeect!
    Imi amintesc de salariul numitei short EBA, la firma privata care asigura iluminatul capitalei. Sigur ca geniul se vede dela o posta( unitate de masura a lungimii).

    RăspundețiȘtergere
  31. Sa fie pace in lume!
    @L.DIMITRIU

    ,,La sfârşitul slujbei de Duminică, preotul întrebă:- Câţi dintre dvs şi-au iertat duşmanii ?- 80% au ridicat mâna. Preotul insistă cu întrebarea.Toţi răspund de data asta, cu excepţia unei bătrânele.- Doamna Nelly ... dvs. nu sunteţi dispusă să vă iertaţi duşmanii ?- Eu nu am duşmani, răspunse blând.- Doamnă Nelly, asta este foarte ciudat. Câţi ani aveţi dvs. ?- 99, răspunse dânsa.Parohia se ridică în picioare şi aplaudă la unison.- Oh, Doamnă Nelly, puteţi veni aici în faţă să ne spuneţi cum se poate ajunge la 99 de ani, fără să ai nici un duşman ?Dulcea Doamnă Nelly vine în faţă, se întoarce cu faţa spre enoriaşi şi spune:- Pentru că deja au murit toţi, nenorociţii dracului !,,

    RăspundețiȘtergere
  32. @dimitriu
    facand abstractie de faptul ca te erijezi in atoatestiutor,judecator al altor semeni si arbitru universal ceva de gen "uniqul" ai pute si dumneata sa nu faci ca si galugaritele alea ofuscate,ca de mironosite suntem satui
    1-incearca sa nu-ti mai repeti comentariile papagaliceste
    2-judecatile de "valoare" pastreaza-le pentru familie
    3-nu-ti convine?schimba "postul"
    4-in privinta muncii in domeniul privat ai dreptate.Asta am facut tot timpul.Niciodata nu am avut treaba cu bugetarii(ca n-am avut pile nu ca n-as fi vrut)
    Doar dogarienii puturosi si incompetenti se vaita ca li s-a luat dreptul la munca(e si asta o minciuna lansata de dogaru pentru propriile lui interese,ca de abia asteapta sa lucreze din nou in parlament asa cum a facut ani si ani de zile

    RăspundețiȘtergere
  33. @dimitriu
    ref la: Lucian DIMITRIU spunea...
    Citind comentariile postate pe acest site îmi dau seama cât de jalnic a fost nivelul intelectual al foștilor militari (din toate structurile Sistemului Național de Apărare).

    haida de toarsu!!
    de asta ce zici?
    Lucian DIMITRIU spunea...
    Cred cu tărie că integrarea acestora......

    dumneata din care BOB al PCR ai facut parte?
    ca nici Iliescu nu are limba asa de amortita:):)

    RăspundețiȘtergere
  34. @mafiotul
    Toa'su, las-o mai moale, ca nu esti ,,cucernicul ogiva,,.
    Incearca sa ne vinzi ,,marfa,, ,nu ne-o baga pe git!

    RăspundețiȘtergere
  35. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  36. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  37. @Yorick

    Lasa-i, omule, in pace ... Ce vezi in poza de mai sus, cu jigodia de GROPEA in prim-plan ? mult maro, n-asa ? ... restul e can-can !

    RăspundețiȘtergere
  38. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  39. Generalul Mihail Popescu a decedat in urma unui infarct, in contextul declansarii noului val de “revizuiri”, soldat cu noi taieri de pensii si executii silite, retroactive, ieri 20 iunie a.c. la orele 17.45, la Vatra Dornei.

    Presedintele SCMD

    Col. (r) dr. Mircea DOGARU


    si am zis inca de ieri ca-l scoate victima si pe asta+cioflina+babiuc +badalan....plus alti generali spagari condamnati....multi,mult prea multi in ultimii ani
    "demnitate si onoare"

    PS si i-am mai spus idiotului dogaru de fo' 2-3 ori ca se scrie/citeste/vorbeste "executari silite" nu "executii"(da prostu'dogaru tot prost ramane)
    auzi la el:executii silite:):)
    doamneee ca idiot mai e!!
    PS asa cum spuneam ieri si dom general Popescu in viziunea SCMD-SRL a mierlit-o strict dpdv muritor de foame din motive de pensie taiata ......
    V-am spus? v-am spus!

    RăspundețiȘtergere
  40. @ Don (?) Corleone(!) - ma cam plictisesc si iata ca ma bag din nou,cred ca pentru ultima oara, in troaca ta si a inca catorva de aceiasi teapa cu tine de pe acest blog(imi cer scuze d-lui Lupus si multor alti domni care posteaza civilizat)Iti citesc,din plictiseala, ti-am spus,postarile si am tras unele concluzii.Esti un om mediocru, frustrat,cu studii medii,si fara a sti cate izmene ai numarat la viata dumitale stiu acum in mod sigur ca ai mentalitatea unui subofiter slab pregatit,vulgar si cu multe carente in educatie iar ceea ce te "tradeaza"in primul rand este limbajul pe care il folosesti.De maidan.Poate esti ofiter-ceea ce ma indoiesc-dar cele afirmate de mine raman valabile.Am vazut la viata mea multi subofiteri educati, si cu mult bun simt. Ce vrei ?! Nu putem avea pretentia ca ostirea romana sa fie alcatuita numai din militari cu o buna educatie si cu bun simt. Esti macar acum folositor pe acest blog pentru ca "tragi piciorul" cum se spune si atragi in comentarii multi oameni care nu stiu ce iti poate pielea.Oricum,esti de folos pentru traficul pe internet.Cred ca esti tare mandru de dumneata ,ti-ai vazut menirea pe aceasta lume ,un postac prost crescut! D-le Lupus raman un client fidel al blogului dvs.dar imi permit cu scuzele de rigoare sa va fac atent ca blogul dvs. seamana din ce in ce mai mult cu bloguri precum "Mehedinti" unde postaci,intalniti si pe acest blogul,sunt mereu cu "dansa" in gura !

    RăspundețiȘtergere
  41. @shoyrick(ca tot ati fost colegi)
    dupa avatar se vede cine esti si cum "gandesti"
    aproape ca m-ai induiosat mironosito:):)
    ti-am mai spus: schimba "postul" dar inca nu te-ai hotarit?.....vrei salariu/pensie militara dar si sindicat precum civilii nu-i asa?
    eheee degeaba ai limbaj de academician(desi esti departe) daca,caracterul a ramas tot de militian

    RăspundețiȘtergere
  42. @shoyorick
    ...alunecos si viclean ca un sarpe, cum se zice in popor

    RăspundețiȘtergere
  43. Yorick care a fost rationamentul de ti-ai ales ca nickname unul de mascarici? Te reprezinta?
    Cum dracu se face ca un militian cu patru clase ca tine isi permite sa faca aprecieri la armata si asupra unui ofiter superior? Este o bufonerie?
    Tu nu ti-ai inteles inca rostul, tu trebuie sa fii doar subiect pentru bancuri cu militieni.

    RăspundețiȘtergere
  44. eheee tot shoric de la P Neamt a ramas "favoritul" meu.Cu cata ardoare il apara el pe Mararu in privinta cametei.ce domle ce daca da bani cu camata,ce e rau in asta? si alti politisti si chiar procurori fac asa ceva .....spunea cdt al politiei in fata presei adunate buluc
    Iar ceilalti politai din sala( o sala plina) il sustineau frenetic....dupa care "soricul" cu obrazul gros a mai "stors" niste lacrimi.Oare unde or fi fost "judiciaristii" cand asa ceva se intampla in politia intregului oras P Neamt
    Ce parere aveti domnule(??) so-yorick ?

    RăspundețiȘtergere
  45. @so-yorick
    si sa stii ca nu simt decat dezgust cand sunt obligat sa citesc minciunile dumitale
    Hai pa! du-te si plictiseste-te in continuare

    RăspundețiȘtergere
  46. Am gasit legea salarizarii din 1970 pentru sticleti. Trebuie sa recunosc ca e o lege bine pusa la punct nu aiureala asta de acum. Dar ce vroiam sa spun, cititi art. 25 si vedeti cata educatie a putut sa duca unul ca Yorick care ne da lectii de eruditie.

    Lege salarizare sticleti 1970, cititi si art. 25

    .

    RăspundețiȘtergere
  47. Ni' la ei!
    In loc să comenteze ziua istorică, în care istoricul sindicalist Dogaru s-a reunit cu asociatul militar Iliescu sub aceeași pălarie oprea-pontie, ei iși pun contre kaki-albăstrie... răni necicatrizate din perioada cînd toți realizau politica partidului și statului, sub doctrina-slogan... războiul întregului popor .
    Ghici cine va rămîne șef peste toate cătanele rezerviste din MApN? Mircea sau Mihai?

    RăspundețiȘtergere
  48. Ni' la ei!
    In loc să comenteze ziua istorică, în care istoricul sindicalist Dogaru s-a reunit cu asociatul militar Iliescu sub aceeași pălarie oprea-pontie, ei iși pun contre kaki-albăstrie... răni necicatrizate din perioada cînd toți realizau politica partidului și statului, sub doctrina-slogan... războiul întregului popor .
    Ghici cine va rămîne șef peste toate cătanele rezerviste din MApN? Mircea sau Mihai?

    RăspundețiȘtergere
  49. Ni' la ei!
    In loc să comenteze ziua istorică, în care istoricul sindicalist Dogaru s-a reunit cu asociatul militar Iliescu sub aceeași pălarie oprea-pontie, ei iși pun contre kaki-albăstrie... răni necicatrizate din perioada cînd toți realizau politica partidului și statului, sub doctrina-slogan... războiul întregului popor .
    Ghici cine va rămîne șef peste toate cătanele rezerviste din MApN? Mircea sau Mihai?

    RăspundețiȘtergere
  50. @Lupus
    Ieri parca pe Realitatea TV s-a discutat despre seful politiei de la Resita, ala care a fost fotografiat la chefuri cu interlopii. A fost invitat si Pricina, cand a fost intrebat ce parere are despre chestiunea aia a zis ca el nu poate sa-si dea cu parerea ca are in sindicat foarte multi militieni. Dar nu s-a putut abtine si a zis ca politaiul era sub acoperire si incerca sa obtina informatii din interior, bineintelesca a starnit rasete si a fost pus la punct de realizator. Trag concluzia ca cele doua sindicate urmaresc sa se uneasca dar cei doi, Dogaru si Pricina se opun si spera sa obtina sprijinul militienilor ei fiind mai saraci cu duhul ii pot manipula cum vor ei.

    RăspundețiȘtergere
  51. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  52. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  53. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  54. Pentru a ma inscrie in "trendul" cresterii artificiale a numarului de comentatori (deschizatori de pagina) ... specific blogului perete de wc ...

    Ciudatenii :
    - pentru a-si mari numarul de comentatori , administratorul isi publica acelasi comentariu de trei ori ... si la blogul perete de wc se practica aceeasi metoda ; dar macar se ascunde identitatea administratorului sub "incapatorul" nume de "anonim" ...
    - intr-o discutie "cu scintei" intre reprezentanti ai militarilor-militari si "restul lumii supuse prevederilor L.164" , administratorul il "faulteaza" pe cel din aceeasi echipa cu el insusi

    Non-ciudatenii ... normalitatea la nivelul actiunii haitei de maidanezi :
    - ducerea discutiilor "in bălării" ... "demonstarea" non-includerii politistilor in structura sistemului national de aparare prin faptul ca printre ei se gasesc si "ciurucuri" . Ba chiar si prin faptul ca , in 1970 , aveau un oarecare sistem de salarizare
    - puternica actiune a "nebunului satului" (motănelul căcăcios ... care se crede tigru) ...

    RăspundețiȘtergere
  55. Era vorba de art.25 din lege mosneagule, nu o face pe prostu'

    RăspundețiȘtergere
  56. Auzi la ei, daca nu ai liceul sau o scoala echivalenta(care dracu o fi ia?) sau scoala generala le taia 5% din salariu. Si vine mascariciu si face aprecieri la pregatirea militarior. Asta da tupeu de militian.

    RăspundețiȘtergere
  57. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  58. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  59. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  60. Pe realitatea Tv emisiune despre submarinul Delfinul

    RăspundețiȘtergere
  61. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  62. Art. 25

    (1) Activitatea de control în sănătatea publică se organizează pe domenii specifice de activitate, coordonate de instituţii cu atribuţii în domeniul controlului la nivel naţional şi regional, conform competenţelor.

    (2) Activitatea de control în sănătatea publică se realizează pe următoarele domenii:

    a) calitatea serviciilor de asistenţă medicală;

    b) sănătate publică;

    c) farmaceutic;

    d) dispozitive medicale.


    RăspundețiȘtergere
  63. Articolul 6
    Sistemul national de aparare cuprinde: conducerea, fortele, resursele si infrastructura teritoriala.
    Articolul 10
    Fortele destinate apararii se compun din fortele armate si fortele de protectie.
    Articolul 11
    Fortele armate cuprind armata, mari unitati si unitati din subordinea Ministerului Administratiei si Internelor, cele ale serviciilor de informatii ale statului si alte formatiuni de aparare armata organizate potrivit legii.
    Articolul 12
    Fortele de protectie cuprind: unitatile si formatiunile de protectie civila, formatiunile sanitar-voluntare ale Crucii Rosii si alte formatiuni ce se vor stabili prin lege.
    Articolul 26
    Armata este componenta de baza a fortelor armate, care asigura, pe timp de pace si la razboi, integritatea într-o conceptie unitara a activitatilor tuturor fortelor participante la actiunile de aparare a tarii.
    Articolul 34
    Ministerele, serviciile de informatii ale statului, celelalte autoritati ale administratiei publice centrale raspund de executarea masurilor de aparare a tarii, fiecare în domeniul sau de activitate...

    Art. 2
    (1) Pregatirea cetatenilor romani pentru aparare reprezinta activitatea prin care se asigura resursele umane necesare Armatei Romaniei, fortelor cu statut militar sau special organizate potrivit legii, fortelor de ordine si siguranta publica si fortelor de protectie, denumite in continuare institutii cu atributii in domeniul apararii si securitatii nationale, si cuprinde recrutarea, selectia, pregatirea si incadrarea acestora in unitatile institutiilor respective.

    Legile din care sint aceste articole ... va las placerea de a le descoperi singuri... pentru a nu mai vorbi "pa gaura camasii"...

    RăspundețiȘtergere
  64. mos alecu a deraiat rau de tot.
    asta le stie pe toate dar nu stie NIMIC.Acum se ocupa si de sistemul sanitar....dar ce nu "stie" ratatul asta??....stie de toate folosind copy/paste
    a mai fost unu' care le stia pe toate si a sfarsit la Targoviste

    RăspundețiȘtergere
  65. @mos alecu degeneratu'
    te recunosti??

    Wikipedia: Eu stiu totul!
    Google:Eu am de toate!
    Internet:Fara mine nu aveti valoare!
    Curentul electric: Serios?

    RăspundețiȘtergere
  66. @mos alecu
    te rog nu face confuzie intre cele de mai sus.Tu esti doar un copy/paste nefericit.(papagal zis mai pe romaneste)
    Ne minti(si te minti) de aproape 4 ani de zile ca nici dogaru nu te poate egala.Ala-i corect comparativ cu tine!!

    RăspundețiȘtergere
  67. Pentru dez-Akord-atul (don corleone)

    Doru Serban
    Inspector securitate la S.C. real,-Hypermarket Brasov
    Experienta
    •Inspector securitate la S.C. real,-Hypermarket Brasov
    ServiciiIntretinere / Infrumusetare / Sport, Protectie si Paza
    Octombrie 2008 - Noiembrie 2009
    •Sef formatiune paza la S.C. AVICOLA BRASOV
    ServiciiIntretinere / Infrumusetare / Sport, Protectie si Paza
    Aprilie 2005 - Septembrie 2007
    •inginer la S.C. Centrul pt.servicii de radiocomunicatii S.R.L.(dealer Motorola)
    IT / TelecomTelecomunicatii
    Martie 2003 - Ianuarie 2004
    Realizari de retele de radiocomunicatii,vanzari statii radio portabile,mobile si fixe la nivel national
    Responsabilitati, Realizari
    Instalare si intretinere retele de radocomunicatii,intretinere,service si programare statii radio,portabile mobile si fixe.Instalare sisteme supraveghere video si antiefractie.Vanzari,gestiune,facturare-evidenta si incasare abonamente
    Referinte, Alte observatii
    Traian Dragulescu-director zona,
    •sef dispecerat la S.C. D.O. Security S.R.L. -Brasov
    ServiciiIntretinere / Infrumusetare / Sport, Protectie si Paza
    Mai 2002 - Septembrie 2002
    Paza si protectie la unele dintre cele mai importante obiective din Brasov
    Responsabilitati, Realizari
    organizarea,planificarea si controlul serviciului de dispecerizare si a agentilor din obiective
    Referinte, Alte observatii
    Roiu Theodor-director
    •director tehnic la S.C.Romguard Grup S.R.L.-Brasov
    ServiciiIntretinere / Infrumusetare / Sport, Protectie si Paza
    Iulie 2001 - Decembrie 2001
    Paza si protectie
    Responsabilitati, Realizari
    Supravegherea sistemului de monitorizare,a parcului auto,sistemul de radiocomunicatii,relatiile cu clientii d.p.d.v.tehnic(deranjamente,defectiuni)
    Referinte, Alte observatii
    Tufan Razvan-director
    •lt.colonel la M.Ap.N.-Brasov
    August 1982 - Iulie 2001
    Ministerul Apararii Nationale
    Responsabilitati, Realizari
    Pregatire si experienta in conducerea organizatiilor si a colectivelor
    Experienta in instalarea,intretinerea si exploatarea diverselor tipuri de aparatura electronica si electrotehnica.
    Referinte, Alte observatii
    colonel Enasescu Adrian
    Studii
    •Ministerul Apararii Nationale, Brasov
    Facultate (terminat)
    1979 - 1982
    •Liceul Militar Dimitrie Cantemir-Breaza, Breaza
    Liceu
    1975 - 1979
    Aptitudini
    Foarte bune aptitudini de organizare si conducere.
    Bune cunostinte de utilizare PC(soft si hard)
    Bune cunostinte de mecanica si electricitate auto
    Limbi straine
    •Engleza - Mediu
    •Rusa - Mediu
    Competente
    Hobby
    Calculatoare/Internet, Afaceri/Comert


    Problema cu extrasul din legea sanatatii a fost ca "raspuns" la :

    " Blogger Unknown spunea...
    Era vorba de art.25 din lege mosneagule, nu o face pe prostu'
    22 iunie 2013, 20:41"

    RăspundețiȘtergere
  68. Legat de comentariul de mai sus ... Individul nu este Lt.col ... este doar maior .
    Iar "facultatea" cu care se lauda ca ar fi terminat-o ... este Scoala militara de ofiteri de radiolocatie .

    RăspundețiȘtergere
  69. Cind l-au dat afara din armata (pentru consum excesiv de alcool) avea doar 18 ani si 11 luni vechime ... noroc de L.164 care "i-a numarat" si cei trei ani de scoala militara ...

    RăspundețiȘtergere
  70. mosule
    "Fortele armate cuprind armata, mari unitati si unitati din subordinea Ministerului Administratiei si Internelor".
    Ce structuri din MAI sunt organizate in unitati? Pai jandarmii care sunt militari, probabil pompierii, nu sticletii, ei nu sunt organizati in unitati, probabil in bande.
    Iar chestia aia cu art.25 din link-ul pe care l-am dat mai sus e o chestiune serioasa, cei care te cafteau cu bulanul cand veneai beat acasa nu aveau nici macar scoala generala. Bufonul Yorick care cu siguranta se incadra in aceeasi categorie de "telectuali" isi da cu parearea cat de prost esti tu, nu ca nu ar avea dreptate, dar macar asa din orgoliu ar fi trebuit sa sari de cur in sus, ca breasla.

    RăspundețiȘtergere
  71. Scoala militara de ofiteri de radiolocatie este sau a fost o scoala militara pur tehnica, s-au studiat materii pur tehnice iar diploma lor cu care au absolvit este echivalata cel putin cea de subinginer de electronica.

    RăspundețiȘtergere
  72. nu este radiolocatie ci art.AA specialitatea RAA
    dar ce sa discuti cu ciumetii contabili de tip alecu nesimtitu?

    RăspundețiȘtergere
  73. alecu minte de aproape 4 ani si fiti siguri va minti in continuare
    asta-i "omul" n-ai ce-i face

    RăspundețiȘtergere
  74. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  75. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  76. Acum politistii sunt functionari publici cu statut special! au dreptul la organizare sindicala si pot arunca casketele (ca si asa le tin sub brat!)in curtea presidentiei...Vor drepturi militare si libertati civile! Sa le spuna cineva ca militarii activi nu au voie in sindicat! Unde e de rosura hop si politistii...Ordonanta 7 privea doar restructurarea si disponibilizarea militarilor prin desfiintarea unitatilor...dar au pprofitat si politistii ale caror efective au crescut...acum ce mai vor? Ce mai vreti D-le Yorick?

    RăspundețiȘtergere
  77. @mesteru 22 iunie 2013, 23:33 :
    Pentru deplina corectitudine : politistii nu au profitat de OG 7/1998 .
    Pentru ei s-a emis OUG 100/1999 . Tot pentru restructurare ...
    La noi (militarii) restructurarea s-a facut pentru "redimensionarea" armatei ... la ei s-a facut pentru "deparazitarea" sistemului ...

    Cit despre amestecarea celor doua categorii de personal "sub umbrela" unei aceeasi legi a "pensiilor MILITARE" ...
    Am mai spus si alta data : asa cum , in paralel cu L.164/2001 (pentru militari) a functionat si L.179/2004 (pentru politisti) , tot asa sa se "desparta apele" si pentru viitor ...

    RăspundețiȘtergere
  78. Legat de faptul ca eu mint ...

    //www.bestjobs.ro/doru_serban

    RăspundețiȘtergere
  79. Intotdeauna "am sarit in sus de cur ca breasla" ... dar nu spunind prostii numai de dragul de a-mi apara breasla ...

    Daca ati avea ceva in "devla" , voi , maidanezii , ati fi observat de cite ori sustin sa se faca deosebirea intre militarii-militari si "purtatorii ocazionali de uniforme" ...

    Ca sa nu mai spunem ca si la ei au fost si sint si "ciurucuri" ... asa cum si la noi au fost si SINTETI ciurucuri ...

    RăspundețiȘtergere
  80. Nebunu' satului (motănelul căcăcios ... tigrat) cere si el sa fie bagat in seama ...
    Macar cei din aceeasi echipa ati putea sa va faceti mila de el si sa-l "mîngîiati" putin pe burtica ... cu cite un raspuns ...

    RăspundețiȘtergere
  81. Stai cuminte dom' "Profesor-inginer ,predare textile si auto" ...

    RăspundețiȘtergere
  82. Pentru a nu fi acuzat ca-mi arog "descoperiri" facute de altii ...
    Informatiile despre maidanezul din Brasov (dez-Akord-atul , don corleone) sint prezentate de altcineva la :
    //mhblogonline.blogspot.ro/2012/03/am-citit-va-informez-stiri-care-ne-pot.html#comment-form

    Eu ... numai mi-am adus aminte de ele , si le-am prezentat pentru a sti si altii cu cine avem de-a face ...

    RăspundețiȘtergere
  83. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  84. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  85. este plin de "calitati" mos alecu.se vede ca in aproape 4 ani a reusit sa fie "apreciat" de destui de pe aici.Nimeni nu nu mai are atatea "calitati" cate are "omul" asta

    RăspundețiȘtergere
  86. ....eheee, asa isi dezvolta unii cariera cu "calitati" ca ale mosului.S-a dovedit ca sunt foarte ,foarte putini dar exista din pacate

    RăspundețiȘtergere
  87. Deoarece l-am prevenit sa "stea cuminte" dar el nu se linisteste ... ma consider dezlegat de orice "obligatie" de a-l menaja ...
    Hai sa vedem cine este si motănelul căcăcios (care se vrea tigru) dupa spusele lui :

    viorel kis
    profesor la liceul:"Sf. Ecaterina-Urziceni/Ialomita
    ..
    Experienta
    profesor la liceul:"Sf. Ecaterina-Urziceni/Ialomita
    InginerieIndustrii / Productie
    Septembrie 2004 - August 2007
    Profesor-inginer ,predare textile si auto
    coordonator auto la FLORIAN-TRANSEUROPA S.R.L.-BISTRITA
    Muncitori / TehnicieniSoferi
    Mai 2002 - Iunie 2004
    gestionar la MARTPLAST Urziceni
    OfficeJobsAchizitii
    Octombrie 2001 - Noiembrie 2002
    Aprovizionare,evidenta materii prime necesare productiei
    merceolog la MARTPLAST-URZICENI
    InginerieIndustrii / Productie
    Octombrie 2000 - Ianuarie 2002
    pilot militar elicopter la ALEXENI
    Muncitori / TehnicieniSoferi
    Septembrie 1978 - Septembrie 1998
    Studii
    studii postuniversitare psihopedagogie-Bucuresti, Urziceni
    Facultate (terminat)
    1975 - 1978
    Institutul de Aviatie "Aurel Vlaicu", Buzau
    Facultate (terminat)
    1975 - 1978
    curs de coordonatori auto-A.R.R. /BISTRITA, Bistrita
    Master / Studii postuniversitare
    1975 - 1978
    Aptitudini
    spirit organizatoric,meticulozitate,precizie,inventivitate
    Limbi straine
    Engleza - Mediu
    Rusa - Incepator
    Competente
    Hobby
    sa muncesc motivat ,cu placere si pricepere, am absolvit cursul de psihopedagogie ,cursul de coordonator auto si altele.ca hobby ar fi matematica,rebusul,sahul,fenomenul ozn
    //www.bestjobs.ro/tigri_kaki

    2374 KIS VIOREL SI FLORICA Strada A.I. CUZA, Nr. 6, Bl. M3, Sc. B, Apt. 10

    //mhblogonline.blogspot.com/2012/03/am-citit-va-informez-stiri-care-ne-pot.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  88. Fata de dez_akord_at motanelul a reusit "sa pacaleasca sistemul" si sa fie mentinut in armata timp de 20 de ani (fara scoala militara) ... Se vede treaba ca baietii de la "psihologic" reactioneaza mai incet ... pina cind si-au dat seama cu cine au de-a face ...

    Foarte interesanta este pregatirea individului : in trei ani (1975-1978) a "dat gata" :
    - scoala militara (devenind pilot de elicoptere)
    - studii postuniversitare psihopedagogie-Bucuresti, Urziceni
    Facultate (terminat) ... pe cele "universitare" le va fi facut mai inainte
    - curs de coordonatori auto-A.R.R. /BISTRITA, Bistrita
    Master / Studii postuniversitare
    1975 - 1978 ... Master in 1975-1978 ? Nici nu se "inventase" conceptul !... Coordonatori auto - master - studii postuniversitare ? Sa stai in drum cu bastonul reflectorizant pentru a opri TIR-urile in vederea cintaririi ???

    RăspundețiȘtergere
  89. "Institutul de Aviatie "Aurel Vlaicu", Buzau" ... Pe dracu' ...
    In acea perioada era "Scoala militara de ofiteri de aviatie" ... nu mai era nici macar "Scoala militara SUPERIOARA de ofiteri de aviatie"...

    RăspundețiȘtergere
  90. Pentru ca vad ca administratorul isi apara sustinatorii ... stergind comentariile despre acestia ...
    //www.bestjobs.ro/tigri_kaki


    //mhblogonline.blogspot.com/2012/03/am-citit-va-informez-stiri-care-ne-pot.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  91. Pentru cei care nu au vazut auto-prezentarea dez_akord_atului (don corleone):

    Doru Serban
    Inspector securitate la S.C. real,-Hypermarket Brasov
    Experienta
    •Inspector securitate la S.C. real,-Hypermarket Brasov
    ServiciiIntretinere / Infrumusetare / Sport, Protectie si Paza
    Octombrie 2008 - Noiembrie 2009
    •Sef formatiune paza la S.C. AVICOLA BRASOV
    ServiciiIntretinere / Infrumusetare / Sport, Protectie si Paza
    Aprilie 2005 - Septembrie 2007
    •inginer la S.C. Centrul pt.servicii de radiocomunicatii S.R.L.(dealer Motorola)
    IT / TelecomTelecomunicatii
    Martie 2003 - Ianuarie 2004
    Realizari de retele de radiocomunicatii,vanzari statii radio portabile,mobile si fixe la nivel national
    Responsabilitati, Realizari
    Instalare si intretinere retele de radocomunicatii,intretinere,service si programare statii radio,portabile mobile si fixe.Instalare sisteme supraveghere video si antiefractie.Vanzari,gestiune,facturare-evidenta si incasare abonamente
    Referinte, Alte observatii
    Traian Dragulescu-director zona,
    •sef dispecerat la S.C. D.O. Security S.R.L. -Brasov
    ServiciiIntretinere / Infrumusetare / Sport, Protectie si Paza
    Mai 2002 - Septembrie 2002
    Paza si protectie la unele dintre cele mai importante obiective din Brasov
    Responsabilitati, Realizari
    organizarea,planificarea si controlul serviciului de dispecerizare si a agentilor din obiective
    Referinte, Alte observatii
    Roiu Theodor-director
    •director tehnic la S.C.Romguard Grup S.R.L.-Brasov
    ServiciiIntretinere / Infrumusetare / Sport, Protectie si Paza
    Iulie 2001 - Decembrie 2001
    Paza si protectie
    Responsabilitati, Realizari
    Supravegherea sistemului de monitorizare,a parcului auto,sistemul de radiocomunicatii,relatiile cu clientii d.p.d.v.tehnic(deranjamente,defectiuni)

    RăspundețiȘtergere
  92. continuare la don corleone ;
    Referinte, Alte observatii
    Tufan Razvan-director
    •lt.colonel la M.Ap.N.-Brasov
    August 1982 - Iulie 2001
    Ministerul Apararii Nationale
    Responsabilitati, Realizari
    Pregatire si experienta in conducerea organizatiilor si a colectivelor
    Experienta in instalarea,intretinerea si exploatarea diverselor tipuri de aparatura electronica si electrotehnica.
    Referinte, Alte observatii
    colonel Enasescu Adrian
    Studii
    •Ministerul Apararii Nationale, Brasov
    Facultate (terminat)
    1979 - 1982
    •Liceul Militar Dimitrie Cantemir-Breaza, Breaza
    Liceu
    1975 - 1979
    Aptitudini
    Foarte bune aptitudini de organizare si conducere.
    Bune cunostinte de utilizare PC(soft si hard)
    Bune cunostinte de mecanica si electricitate auto
    Limbi straine
    •Engleza - Mediu
    •Rusa - Mediu
    Competente
    Hobby
    Calculatoare/Internet, Afaceri/Comert
    AnonimMar 16, 2012 03:53 PM
    http://www.bestjobs.ro/doru_serban
    http://mhblogonline.blogspot.com/2012/03/am-citit-va-informez-stiri-care-ne-pot.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  93. Pentru a nu se spune ca bogger-ul (sistemul) a sters comentarii care erau prea "voluminoase" ...

    Autoprezentarea motanelului cacacios (tigri) :
    viorel kis
    profesor la liceul:"Sf. Ecaterina-Urziceni/Ialomita
    ..
    Experienta
    profesor la liceul:"Sf. Ecaterina-Urziceni/Ialomita
    InginerieIndustrii / Productie
    Septembrie 2004 - August 2007
    Profesor-inginer ,predare textile si auto
    coordonator auto la FLORIAN-TRANSEUROPA S.R.L.-BISTRITA
    Muncitori / TehnicieniSoferi
    Mai 2002 - Iunie 2004
    gestionar la MARTPLAST Urziceni
    OfficeJobsAchizitii
    Octombrie 2001 - Noiembrie 2002
    Aprovizionare,evidenta materii prime necesare productiei
    merceolog la MARTPLAST-URZICENI
    InginerieIndustrii / Productie
    Octombrie 2000 - Ianuarie 2002
    pilot militar elicopter la ALEXENI
    Muncitori / TehnicieniSoferi
    Septembrie 1978 - Septembrie 1998

    RăspundețiȘtergere
  94. continuare la motanelul cacacios (tigri)
    Studii
    studii postuniversitare psihopedagogie-Bucuresti, Urziceni
    Facultate (terminat)
    1975 - 1978
    Institutul de Aviatie "Aurel Vlaicu", Buzau
    Facultate (terminat)
    1975 - 1978
    curs de coordonatori auto-A.R.R. /BISTRITA, Bistrita
    Master / Studii postuniversitare
    1975 - 1978
    Aptitudini
    spirit organizatoric,meticulozitate,precizie,inventivitate
    Limbi straine
    Engleza - Mediu
    Rusa - Incepator
    Competente
    Hobby
    sa muncesc motivat ,cu placere si pricepere, am absolvit cursul de psihopedagogie ,cursul de coordonator auto si altele.ca hobby ar fi matematica,rebusul,sahul,fenomenul ozn
    //www.bestjobs.ro/tigri_kaki

    2374 KIS VIOREL SI FLORICA Strada A.I. CUZA, Nr. 6, Bl. M3, Sc. B, Apt. 10

    //mhblogonline.blogspot.com/2012/03/am-citit-va-informez-stiri-care-ne-pot.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  95. Avind in vedere ca cei doi indivizi sint si mari activisti anti-contra cumulului pensie-salariu bugetar ... Pe motiv ca cine doreste sa munceasca dupa pensie sa se duca "la privat...a" sa-si dovedeasca aptitudinile ... Ca ei doi asa au facut si sint foarte "realizati" ...

    Dez_akord_atul ... a ajuns sa-si dovedeasca cunostintele si abilitatile in calitate de "caporal de schimb" la niste firme de paza ...pina prin 2009 . De atunci toti "privatii" se feresc ca de dracu de serviciile lui ...

    Motanelul cacacios ... a reusit sa fie profesor suplinitor ... pina cind s-au lamurit si cei din invatamint cu cine au de-a face ... De prin 2007 si el este pe o interminabila lista de asteptare pentru o incadrare intr-un serviciu ...

    De-alde acestia sint cei care dau lectii de cunoastere a legilor si a efectelor acestora ...

    RăspundețiȘtergere
  96. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  97. De Codul lui Oreste nu pomenesti nimic?!

    RăspundețiȘtergere
  98. Nu am luat in deridere nimic din cele scrise in acele CV-uri ... ba , din contra , le-am luat "foarte in serios" ...
    Voi , cei doi posesori ai acelor cv-uri , le luati in deridere : prin neadevarurile pe care le scrieti acolo , si , mai ales , prin incercarea de a "vă da" altceva decit ceea ce scrie acolo .

    RăspundețiȘtergere
  99. @Flit
    Nu ma deranjeaza faptul ca vreo citiva cetateni de pe aici considera ca am fi una si aceeasi persoana !

    Am putea , insa , sa facem o demonstratie a timpeniei lor !

    Daca sinteti de acord sa facem aceasta demonstratie trebuie sa faceti o verificare a sincronizarii ceasurilor : ceasul sistemului (afisat pe monitorul dvs.) si ceasul blogger-ului .
    Scrieti drept comentariu (in caseta pentru comentarii) ora si minutul la care veti trimite acel comentariu . Cind sistemul arata ora si minutul alese (scrise in comentariu) ... publicati comentariul .

    RăspundețiȘtergere
  100. @alecu
    asta-i cv-ul.Poate ma aleg cu o oferta mai buna daca imi faci publicitate.
    apropo domnule frustrat:
    ai idee ce inseamna Inspector securitate ?oare chiar se platesc 800-900euro doar ca sa fi agent de paza?
    2-ai idee ce inseamna sa fi contractor Motorola si sa instalezi sisteme de comunicatii pt politie si smurd.Ai idee ce inseamna sa instalezi sisteme de comunicatii pt Vodafone?ti se pare ca toti acestia ar fi niste parliti?
    Fie cum vrei:am vazut ce si cum pricepi,asadar ramai in cainosenia ta ca si pana acum
    PSMersi pt promovarea pe acest blog.
    PS CV-ul tau cum arata?(daca ai vreunul:):)

    RăspundețiȘtergere
  101. Mafioate, nu fi trist, baligosu-i tractorist!

    RăspundețiȘtergere
  102. Motanele ... Diferenta de pensie din 2011 fata de 2010 s-ar putea sa fie cu minus dupa ce vei primi noua decizie cu grupele/conditiile de munca ... Nu te grabi ... ca s-ar putea sa platesti tot tu ...

    RăspundețiȘtergere
  103. @mos
    Eu am declarat din vremuri imemoriale ca nu sunt ceeia ce zic unii ca as fi.
    M-am ginndit si eu la un comentariu simultan, dar nu stapinesc problema cu timpul in retea. Pot sincroniza ora mea cu ora retelei, dar nu stiu ce va fi mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  104. Akord-75 ... n-oi fi stiind ce inseamna "inspector" sau "contractor" ... dar stiu ce inseamna acele perioade foarte scurte cit te-au suportat "angajatorii" ...
    Si mai stiu ce inseamna si pauzele (lungi si dese) intre angajari in diverse locuri de munca ...
    Si mai stiu ca un "dealer" Motorola nu va parasi serviciul (din proprie initiativa) pentru un serviciu de "caporal de schimb" la Avicola ...

    RăspundețiȘtergere
  105. @ mos
    Care sa fie minutul in a care la secunda a cincea sa dau ,,postati-va comentariul''?

    RăspundețiȘtergere
  106. @ Flit 23 iunie 2013, 19:11 :
    Sintem "acordati" in idee !

    Sincronizarea este necesara pentru a sti eventuala diferenta intre ora "calculatorului" si ora blogger-ului (sistemul care gestioneaza blogul) ...

    Mai departe ;
    - stabilim o ora (si minut) la care fiecare din noi "bombardeaza" blogul cu un comentariu repetat de multe ori
    - se demonstreaza ca in timp de un minut (sa spunem) o singura persoana nu se poate de-loga / re-loga sub alt nume ... de j' de ori , asa cum vor aparea comentariile .

    RăspundețiȘtergere
  107. "Ceasul" calculatorului meu este sincronizat cu "ceasul" blogger-ului ... am verificat mai de demult ...
    Trebuie verificata si sincronizarea ceasului celuilalt calculator ... altfel pot aparea diferente "exploatabile" de rauvoitori ...

    RăspundețiȘtergere
  108. Ce aveti bai oameni buni cu frac-miu din Hurziceni, Viorel? Nu-i frumos Mosule. Vrai sa-l bolnavesti si sa-l ai pe constiinta tocmai acu cind e in deplina putere creatoare?

    RăspundețiȘtergere
  109. @Flit 23 iunie 2013, 19:34 :
    Daca mesajul a fost trimis la ora 19:34 (asa cum afiseaza blogger-ul) inseamna ca "ceasul" calculatorului dvs. este sincronizat cu cel al blogger-ului ... la mine a aparut la acea ora ...

    In continuare :
    - scriem (amindoi) , drept comentariu , "nickname-ul" ;
    - se copiaza (copy) , in clipboard , acel "text" ... pentru rapiditatea repetarii ulterioare a textului
    - la ora 19:50 trimitem textul scris
    - dupa trimitere ... "repunem" (paste) textul in caseta de comentarii si repetam trimiterea
    - si tot asa (repetam trimiterea) timp de un minut ...

    RăspundețiȘtergere
  110. I-am mai bagat o bere-n frigider!

    RăspundețiȘtergere
  111. Eiiii! Acum sa demonstreze baietii care ne tot "confunda" cum se poate o asa viteza de logare-delogare ...

    Asteptam fair-play din partea administratorului blogului .... care sa confirme ca acele comentarii au fost "emise" din locuri diferite ...

    RăspundețiȘtergere
  112. ,,Baietii''(profesorul vargat) ori e prosti, ori nu-i duce capul.

    RăspundețiȘtergere
  113. @Flit 23 iunie 2013, 19:53 :
    Macar pentru atit (berea) si tot ar trebui ca administratorul sa confirme locurile diferite din care s-a facut "transmisia"...

    RăspundețiȘtergere
  114. ati dat in mintea copiilor?
    la calcu' oricui se poate seta orice ora doreste utilizatorul sau se poate folosi timpul automat "windows" (recomandat) ceasul PC-ului va functiona in permanenta la secunda cu conditia sa alegi GMT corect indiferent daca esti pe net sau nu

    RăspundețiȘtergere
  115. Daaa, poate ne da si numerele de mobil...

    RăspundețiȘtergere
  116. @Flit 23 iunie 2013, 19:56 :
    Eu cred ca de amindoua !...

    RăspundețiȘtergere
  117. Mafioate, logic ar fi ca ora la care am apasat ,,transmite'' sa fie ora retelei, nu ora KKtorului. Da' parca poti a sti!

    RăspundețiȘtergere
  118. Desteptului cu "setarile" ... pe calculatorul tau la ce ora au aparut comentariile ? Vezi ca sintem setati , amindoi , la ora Bucurestiului desteptule ...

    RăspundețiȘtergere
  119. Ora atasata comentariului este ora retelei.

    RăspundețiȘtergere
  120. @Flit 23 iunie 2013, 20:05 :
    Cred ca asta voiam si eu sa-i intreb pe "dăstepti" :
    - daca unul din cele doua calculatoare "si-a decalat ora" cum dracu blogger-ul le-a receptionat in acelasi minut ?

    Pe blogger "il doare-n c.r" ora (fusul orar) la care se "emite" catre el un mesaj ... el afiseaza ora la care a receptionat (si afisat) acel mesaj ... ora lui ... A BLOGGER-ULUI nu a "emitatorului"...

    RăspundețiȘtergere
  121. Deschizi firefox apoi desschizi un terminal si scrii "firefox -p" se deschide un manager de profiluri, creezi al doilea profil si deschizi al doilea browser. Te loggezi pe un cont de gmail intri pe blog scrii comentariul dar nu il publici il lasi in asteptare, intri pe al doilea browser, apoi intri pe blog scrii comentariul si alegi un cont de openID, cand te-ai hotarat sa publici, dai pe publica in ambele browsere, diferenta intre comentarii este de o secunda. Nu cred ca a facut mosu treaba asta, dar se poate.
    Dle Lupus stergeti va rog comentariul ala cu unknown-cynical, am facut un test si functioneaza. Comentariul ala nu pot sa-l sterg pe celalalt l-am sters eu. Daca vedeti intre comentariul sters si celalalt e diferenta de o secunda.

    RăspundețiȘtergere
  122. N-are a face realitatea cu ceata verzuie in care plutesc neuronii aluia care tot ii da cu ,,cinic'', ,,infatuat'', ,,genuni'', ,,polihoti''(desi asta este adevarata, dar daca ar fi textilistul macar sofer de politician am vedea noi record)...

    RăspundețiȘtergere
  123. @Unknown
    Si cu bidonul cum faci(cu ,,poza'' adica)?
    Uite ca facem si noi un postuniversitar, ca-i pe spatele textilistului.

    RăspundețiȘtergere
  124. Blogul cred ca este momentan pe pilot automat.

    RăspundețiȘtergere
  125. Normal ca nu mai poti sa-l stergi tolomacule ...
    Trebuie sa-ti refaci contul de "unknown" in cont de "unknown-cynical" ca sa poti sterge acel comentariu ... Dar ... s-ar putea ca G-mail sa-l considere un alt cont (fata de "cynical" initial) pe care nici blogger-ul sa nu-l mai recunoasca ...
    Las-o balta ... ca esti "subţirel" ...

    RăspundețiȘtergere
  126. Mosule eu am aratat ca se poate, puteam sa folosesc alt openID nu tot ala de gmail. Nu mi-am batut capul cu chestiunea asta, am aratat doar ca se poate

    RăspundețiȘtergere
  127. @Unknown
    Nu ai raspuns la intrebarea cu ,,avatarul'' in oped id. Inca.

    RăspundețiȘtergere
  128. @unknown

    Vezi ca ,,experimentul,, nu afiseaza nici macar simbolul din fata nickname-ului.

    unknown-cynical spunea...
    a

    23 iunie 2013, 20:02

    RăspundețiȘtergere
  129. OK.
    Deci calea pentru a publica instantaneu de pe doua conturi de gmail diferite e urmatoarea;
    Gmail sesizeaza ca ai deschis contul de la IP-ul tau iar daca deschizi un alt browser google sesizeaza acelasi IP si esti automat loggat pe contul deschis anterior. Solutia este ca al doilea browser sa-l folosesti cu alt IP, atunci te poti logga pe al doilea cont de gmail si poti sa publici direct din cont google fara sa mai folosesti openID si atunci se rezolva treaba si cu avatarul. In acest moment eu sunt loggat pe gmail cu doua IP uri diferite pe doua conturi diferite. Unul este al meu si al doilea este 194.132.32.43 care e de prin Suedia. Deci asta e solutia

    RăspundețiȘtergere
  130. Care-s cele (cel putin) doua comentarii de pe cele doua IP-uri ?

    RăspundețiȘtergere
  131. Daca Lupus poate sa vada IP-urile iti poate confirma ca unul e din SUedia ala pe care l-am scris acolo

    RăspundețiȘtergere
  132. Nu am alt cont de gmail pentru comentarii pe bloguri

    RăspundețiȘtergere
  133. Care-s cele (cel putin) doua comentarii de pe cele doua IP-uri ?

    RăspundețiȘtergere
  134. mosule daca iti fac demonstratie promiti ca o luna nu mai scrii nici un comentariu pe nici un blog?

    RăspundețiȘtergere
  135. Eiii! Dar ce făcurăți pe întîlnirea scemedisto-anecemereristă?
    Ilie de la scularie vru să dea cu flit în oponenți dar nu-l nimeri nici pe moșul.:):)
    Eu nu fac politia IP-urlor sau a ID-urilor.

    RăspundețiȘtergere
  136. Ma miram de ce erau peste 170 de comentarii !!! Bai, fratilor, duelati-va pe astfel de teme in afara blogului !

    RăspundețiȘtergere
  137. Ma miram de ce erau peste 170 de comentarii !!! Bai, fratilor, duelati-va pe astfel de teme in afara blogului !

    RăspundețiȘtergere
  138. lasa-i dom'le in pace.Misca si ei "contoru"
    alecu precis va cere si comision ...ca de oricum el e vipera

    RăspundețiȘtergere
  139. s-a invartit contorul ?s-a invartit!
    cu specificatia ca admin lupus NU are nici o vina ref la experimentele facute de un contabil idiot pe linie de IT....sa tot razi de idioti!

    RăspundețiȘtergere
  140. PS am oricand la indemana si un alt nick pe care il pot folosi aproape simultan cu acesta.Dar nu sunt idiot!

    RăspundețiȘtergere
  141. De aia-s nickname-uri, ca altfel ne conectam numai cu scanare de retina.

    RăspundețiȘtergere
  142. La trecerea in rezerva,politistii sunt luati in evidenta CMJ cu grade militare echivalente cu gradele profesionale:subcomisar=maior;comisar=lt.
    colonel;comisar sef=colonel.

    RăspundețiȘtergere
  143. Politistii NU SINT TRECUTI IN REZERVA .
    Politistilor LE INCETEAZA RAPORTURILE DE SERVICIU .
    Politistii sint politisti de la data acordarii primului grad profesional pina la data incetarii raporturilor de serviciu .

    Intr-adevar ... legea spune ca sint luati in evidenta ca rezervisti ... ca o "rezeva de cadre" pentru (numai pentru) MAI in caz de mobilizare .

    Numai cadrele militare (dar si soldatii si gradatii profesionisti) pot fi TRECUTI IN REZERVA .

    RăspundețiȘtergere
  144. Care era subiectul?
    A da, ca si-a luat Ponta felicitari!
    Foarte bine, zic, numai sa le merite.
    Sa inteleg ca s-a reusit adoptarea legii reparatorii incepand cu 1 octombrie 2013, fata de 1 ianuarie 2014, cum dorea Ponta initial.
    Succesuri si la mai mare.
    Poate pana in 2015 adopta si Legea pensiilor militare.
    Sau poate crede cineva ca numai magistratii au dreptul la pensii speciale.Daca exista, atunci sa ne spuna si argumentele pe care isi sprijina acest punct de vedere.

    RăspundețiȘtergere

Din cauza numeroaselor mesaje de tip spam, toate comentariile vor fi moderate, iar mesajele care nu respecta subiectul articolului vor fi sterse! Cei care insista in a trimite spam vor fi blocati definitiv!